Întrebări frecvente

  • General
  • Abonament
  • Aplicație & Acces
  • Rețea
  • Plați
  • Însoțitori
  • Promoții
  • Termeni
  • Erori

Pot împrumuta cardul sau pot da detaliile contului meu unui prieten?

Nu! Abonamentul tău este nominal și nu poate fi folosit de altcineva. Vezi mai multe detalii în Regulament.

Pot modifica email-ul de serviciu cu unul personal?

Avem neapărat nevoie de adresa ta de la birou ca să putem confirma de fiecare dată când îți trimtem factura că ești în continuare eligibil pentru acest serviciu. Dacă părăsești compania pentru care lucrai atunci când ți-ai făcut abonamentul, atunci acesta se va dezactiva.

Dacă nu am mai folosit abonamentul o perioadă, îmi pot recupera banii sau zilele pierdute?

Abonamentul 7card nu se facturează în funcție de câte antrenamente ajungi să faci, deci nu putem rambursa banii pentru o periodă neutilizată și nici să îl prelungim cu zilele pierdute. Dacă apare ceva, îți poți dezactiva abonamentul din cont, începând cu următoarea lună, iar apoi îl poți reactiva de când vrei să îl folosești din nou.

De câte ori pot să folosesc abonamentul 7card într-o zi?

Ai dreptul la o singură utilizare a serviciului într-o zi, respectiv o singură ședinţă pe zi, într-un singur centru.

Ce pot face pentru a convinge și compania mea să ofere angajaților acest beneficiu?

Este foarte simplu. Ce trebuie să se întâmple este să ne faci cunoștință cu reprezentanții firmei tale. Completează secțiunea Vreau 7card din site-ul nostru sau povestește colegilor și șefilor tăi despre programul 7card.

Cum îmi fac un abonament?

În funcție de compania pentru care lucrezi, pot exista mai multe modalități pin care poți solicita un abonament: caută firma pentru care lucrezi aici și vezi cât este de ușor ai parte de relax & sport cu 7card.

Poate o persoană fizică să devină utilizator 7card?

Hai să vedem! Programul nostru se adresează exclusiv companiilor și angajaților acestora. Dar dacă ne pui în legătură cu o persoană responsabilă de beneficiile salariale din compania ta, promitem să le trimitem o ofertă de colaborare. Sau poți deveni Însoțitor pentru o persoană care are deja 7card. Citește mai departe la secțiunea „Însoțitori”, s-ar putea să găsești soluția!

De când încep să folosesc abonamentul 7card?

Dacă firma pentru care lucrezi achită integral sau parțial abonamentul tău, atunci vei putea merge în centrele de relax & sport din rețeaua 7card începând cu următoarea dată de 1 sau 15, în funcție de data stabilită alături de companie și care este menționată în comunicatul vostru intern primit de la 7card.
În cazul în care îți faci înscrierea pe site-ul 7card și îți plătești singur abonamentul, poți alege data de activare atunci când completezi formularul de înscriere.

Cum îmi fac cont?

Imediat după înregistrare, contul tău este creat automat. Pentru a te loga trebuie să folosești utilizatorul și parola primite pe e-mail (pont: utilizatorul este adresa de e-mail cu care te-ai înscris).

Însoțitorul meu își poate face cont?

Sigur că da. Și el a primit pe e-mail (cel folosit la înscriere) datele de acces pentru contul său.

Dacă am schimbat compania, mai pot folosi abonamentul 7card?

Abonamentul va rămâne în continuare valabil pentru perioada achitată deja, după care se va dezactiva. Pentru a continua, este necesar să refaci înregistrarea prin noua companie (dacă aceasta colaborează cu noi), folosind noua adresă de e-mail, din partea noii companii.

Cum îmi activez abonamentul dacă am mai avut unul în trecut?

Depinde de modalitatea de colaborare dintre noi și compania pentru care lucrezi. Poți activa direct din contul de utilizator. Dar dacă nu ai această opțiune direct în cont, atunci ar trebui să discuți cu HR-ul tău despre reactivarea abonamentului. În orice caz, nu mai este necesară o nouă înregistrare, vei folosi vechiul cont.

Ce fac dacă nu am sau nu mai știu parola?

Parola poate fi setată/resetată direct din aplicație folosind utilizatorul tău (adresa de e-mail) și selectând opțiunea generare parolă sau din site: www.7card.ro, tab-ul Contul meu și am uitat parola.

Cum îmi dezactivez abonamentul?

Depinde de modalitatea de colaborare dintre noi și compania pentru care lucrezi. Dacă nu ai această opțiune direct în cont, atunci ar trebui sa discuți cu HR-ul tău despre anularea abonamentului.

Cum beneficiez de serviciile 7card?

După înregistrare, următorul pas e să ai aplicația 7card instalată pe mobil – cu ea vei avea acces în rețea, scanând codul QR generat de aplicație la recepția centrului de relax & sport.

De unde îmi descarc aplicația?

Aplicația 7card poate fi descărcată din App Store (pentru iPhone) sau Google Play (pentru Android) (e pictograma portocalie!) ;)

Cum mă loghez în aplicație?

Pentru a te loga trebuie să folosești utilizatorul (adresa de e-mail cu care te-ai înscris) și parola primite pe mail. Dacă ai uitat parola sau nu găsești mail-ul de Activare Cont trimis de 7card, aceasta poate fi setată/resetată direct din aplicație, folosind utilizatorul tău și selectând opțiunea generare parolă sau din site: www.7card.ro, tab-ul Contul meu și am uitat parola.

Cum am acces în centrele din rețeaua 7card?

După ce te loghezi în aplicație, chiar pe prima pagina (tab-ul harta) găsești butonul de ACCES (cel portocaliu, din partea stânga jos a ecranului). Selectând ACCES vei genera un cod QR pe care va trebui să îl scanezi la device-ul din recepția sălii.

Cum folosesc aplicația 7card dacă nu am internet pe mobil?

Odată logat în aplicație, aceasta poate genera coduri QR fără să fie nevoie ca tu să fii conectat la internet. Nu te poți loga însă în aplicație dacă nu ai o conexiune la internet, așa că trebuie să ai aces la pachetul de date sau la o retea wifi în faza inițială, după care vei rămâne înregistrat. Deci, ai nevoie de net când te logezi prima dată, dar nu și când generezi și scanezi QR-ul.

Îmi pot instala aplicația pe mai multe device-uri?

Aplicația 7card, da, folosind accesul fără cont. Nu te poți loga însă de pe mai multe device-uri. Vei avea, deci, acces cu telefonul de pe care te-ai logat prima dată.

După ce îmi fac înregistrarea, când primesc cardul?

Dacă ai rămas puțin în urmă cu noutățile, te vei aștepta să primești un card, prin curier ca să mergi la relax & sport cu 7card, dar nu mai este cazul. Accesul în centrele din rețea se face acum prin intermediul aplicației 7card, pentru că nu se mai emit carduri de plastic.

Mi-am pierdut cardul (sau s-a deteriorat), cum fac să intru la sală?

Te înțelegem! Nici nouă nu ne place când pierdem sau când ni se strică ceva... dacă ai rămas fără card, e momentul să treci la nivelul următor: aplicația de mobil 7card! Îți reamintim că nu se mai emit carduri.

Trebuie să îmi aleg doar un club sportiv sau am acces la întreaga rețea?

Flexibilitatea este una dintre valorile în care credem, prin urmare, atunci când ai 7card ai acces la oricare dintre opțiunile din rețea, oricând îți dorești să faci mișcare. Poți într-o zi să faci fitness într-un club aproape de birou, în altă zi poți opta pentru o clasă de Kangoo Jumps aproape de casă, iar într-o a treia zi poți juca un meci de tenis, opțiunile sunt nelimitate, TU ALEGI!

Ce înseamnă coplată?

În cele mai mult cazuri nu se aplică o coplată, în altele cazuri da. Coplata reprezintă o taxă suplimentară (pe lângă prețul abonamentului) pe care abonatul o achită la recepția anumitor centre din rețea. Coplata se poate plăti pentru a avea acces la toate activitățile unui anumit club sportiv sau doar pentru o activitate anume. Acolo unde coplata se aplică, detaliile despre aceasta sunt menționate în câmpul observații din pagina centrului.

Cum se folosește 7card pentru tenis, squash, padel sau padbol?

Din costul total al închirierii terenului de squash, tenis, padel sau padbol se scad câte 15 lei (în București) sau 10 lei (în alte orașe) pentru fiecare 7card prezentat la recepție. Un 7card se poate folosi o singură dată (pentru o singură oră de închiriere) într-o zi. Valoarea abonamentelor 7card prezentate se va cumula, astfel prețul final per ora fiind considerabil redus.

Ce pot face în cazul în care clubul sportiv la care merg de obicei nu este inclus în rețeaua 7card?

Ne dorim să îți oferim o diversitate cât mai mare activități și centre sportive, prin urmare, dacă preferi un club anume, povestește-ne despre el la 7card@benefitseven.ro, iar noi încercăm să îl includem în opțiunile viitoare.

Cât costă și cum se efectuează plata pentru abonamentul 7card?

Suma platită și modalitatea de plată diferă de la caz la caz, în funcție de contactul agreat între compania pentru care lucrezi și 7card. În unele cazuri, compania plătește acest beneficiu parțial sau integral. Dacă este stabilită o plată din partea ta, aceasta se poate efectua lunar, semestrial sau anual direct către noi sau prin intermediul companiei tale.
Îți punem la dispoziție mai multe modalități de plată:
- direct din contul tău 7card, folosind platforma de plăți on-line (este metoda de plată pe care ți-o recomandăm);
- prin transfer din contul tău de on-line banking, în contul nostru notat pe factură;
- cash, la sediul oricărei bănci, pe baza facturii, în contul notat pe aceasta (atenție însă la comisionul bancar, care nu este suportat de către 7card).
P.S.: Pentru plata în avans la abonamentele 7card de 6 sau 12 luni, ai opțiunea de plată prin rate + alte surprize plăcute!

Când se face plata abonamentului?

În prima lună de abonament, ai la dispoziție 7 zile pentru a face plata, începând din ziua primirii facturii. Apoi, plata se va face întotdeauna în avans, data scadentă fiind prima zi dintr-o nouă lună de abonament.

Ce este o factură de regularizare?

O astfel de factură se emite atunci când ai înregistrat în program un însoțitor care are abonamentul activ de la o altă dată față de momentul în care îți începi tu abonamentul lună de lună. Prin această regularizare el este adus la aceeași zi de facturare cu tine începând de luna viitoare.

Ce se întamplă dacă însoțitorul meu nu își achită factura la timp?

Factura pentru însoțitor este emisă pe numele tău, iar obligația de plată îți revine ție, nu lui. În cazul în care aceasta rămâne restantă, se vor suspenda toate abonamentele din contul tău, până la data înregistrării plății restante, iar zilele în care nu ai putut merge la sală nu vor putea fi recuperate. Avem nevoie să îți respecți termenul de plată ca noi să ne putem respecta anjagamentul față de tine, colegii tăi și colaboratorii noștri :).

Cum se activează plata automată a abonamentului/recurentă?

Ca să activezi opțiunea de plată recurentă este necesar să faci o primă plată manuală mai întâi, ca platforma de plăți on-line să îți poată înregistra datele de plată. După ce dai click pe plătește din contul tău, trebuie să alegi plată recurentă și apoi să continui procedura de plată până la capăt. Începând cu următoarea factură, în ziua scadentă, suma va fi retrasă automat din contul tău.

Cum schimb detaliile cardului pentru plata recurentă?

Cardurile bancare expiră, se pierd, se strică, așa că toate șansele sunt ca la un moment dat să ai nevoie să schimbi cardul din care se face plata abonamentului tău. Pentru acest lucru este necesar să aștepți emiterea unei noi facturi, să anulezi plata recurentă, din contul tău, după care să faci o nouă plată manuală, introducând detaliile noului card.

Cum dezactivez plata recurentă?

Dacă ai activat o plată recurentă, adică ai optat să ți se retragă în mod automat banii pentru abonament, la fiecare factură, poți dezactiva această opțiune direct din contul tău de pe desktop sau din aplicația de mobil. Atenție însă, dezactivarea plății recurente înseamnă că va trebui să faci o plată manuală pentru a continua abonamentul. Ai anulat o modalitate de plată, nu abonamentul în sine.

De ce este abonamentul suspendat?

Abonamentul se suspendă și nu mai poate fi folosit dacă nu se înregistrează plata la timp. Pentru a putea folosi serviciile 7card din nou, este necesar să faci plata cât mai curând. Suspendarea se ridică automat, din momentul în care plata este confirmată. Zilele în care nu ai putut folosi abonamentul, fiindcă ai întârziat plata, nu vor putea fi recuperate.

Prin ce diferă un abonament de însoțitor față de unul de angajat?

Însoțitorul este o persoană care nu lucrează în cadrul unei companii cu care noi colaborăm și care altfel nu ar putea să își facă abonament, fiindcă nu lucrăm în mod direct cu persoane fizice, îți amintești? :) El este înscris de către angajat și beneficiază de aceleași servicii ca și acesta. Dacă însă angajatul se retrage din program, abonamentul însoțitorului se va dezactiva după ce îi expiră perioada deja achitată. Și nu, nu trebuie să iei însoțitorul după tine, fiecare merge la ce activități sau centre își dorește.

Cum înscriu un însoțitor la 7card?

Când ai abonament 7card, poți să oferi acces la 7card și altor 2 persoane dragi.
Atunci când îți faci 7card, ai opțiunea de a aduce și însoțitori. În funcție de tipul contractului agreat cu compania ta, înscrierea însoțitorilor se poate face într-unul din aceste moduri: direct la HR sau odată cu înregistrarea ta, pe linkul de înscriere pe care intri să îți faci 7card, bifând opțiunea “Vreau să înscriu un însoțitor” și completând datele de acolo.
Dacă ai deja 7card, înregistrarea însoțitorului se face direct din contul tău, pe mobil sau desktop, din tab-ul Contul meu. În cazul în care această opțiune nu este disponibilă, înseamnă că înregistrarea lui se face direct la HR-ul tău.

Cum își face cont însoțitorul?

Ca să poată folosi 7card, însoțitorul tău trebuie să își descarce aplicația 7card. Imediat după ce a fost înregistrat în program de către tine, pe adresa lui de e-mail au fost trimise detaliile contului său pe care le poate folosi ca să se logheze.

Cum se facturează însoțitorul?

Abonamentul însoțitorulului se facturează direct către angajatul care l-a înregistrat în program (pe numele angajatului) și pe aceeași factură cu abonamentul principal. Responsabilitatea pentru plată îi revine angajatului.

Ce se întamplă dacă însoțitorul meu nu își achită factura la timp?

Factura pentru însoțitor este emisă pe numele tău, iar obligația de plată îți revine ție, nu lui. În cazul în care aceasta rămâne restantă, se vor suspenda toate abonamentele din contul tău, până la data înregistrării plății restante, iar zilele în care nu ai putut merge la sală nu vor putea fi recuperate. Nu vrem să părem prea duri, dar avem nevoie să îți respecți termenul de plată ca noi să ne putem respecta anjagamentul față de tine și colaboratorii noștri cu brio:).

Dacă eu mă retrag din program, însoțitorul meu poate să continue?

Noi nu am găsit vreun motiv bun pentru care ai vrea să renunți la abonament, dar dacă vrei totuși să faci asta trebuie să știi că însoțitorul tău nu va mai putea continua, după ce perioada achitată deja va expira. Fără tine, nu prea o să mai aibă pentru cine să fie însoțitor :(.

Unde regăsesc lista partenerilor de discount?

By default, site-ul și aplicația 7card îți arată lista de săli și de activități sportive, însă poți face schimbul utilizând opțiunea filtre și selectând lista de discount-uri.

Cum pot beneficia de discount-urile oferite de partenerii afiliați?

Pentru a beneficia de reduceri, trebuie să prezinți cardul sau aplicația la recepția partenerului și vei obține discount-ul pe loc. Nu există restricții pentru numărul de discount-uri la care poți merge într-o zi/săptămână/lună/etc.

Listă termeni

Abonament = serviciul oferit de 7card în baza contractului cu firma pentru care lucrezi
Activ = status al abonamentul ce permite utilizarea lui în momentul de față
Coplată = taxă suplimentară (pe lângă prețul abonamentului) pe care abonatul 7card o achită la recepția anumitor săli din program pentru a avea acces la activitatea dorită
Cod QR = un cod generat din aplicația de mobil 7card, care trebuie scanat la device-ul aflat la recepția sălii și care îți permite accesul în sală
Device sală = aparat aparținând 7card, aflat la recepția sălii, unde se scaneză codul QR generat de aplicație sau cardul și care confirmă valabilitatea abonamentului
Dezactivat = status al abonamentului ce nu permite utilizarea serviciului în acest moment
Formular înscriere = formular printat ce se regăsește la recepția sălii și care poate fi completat de abonat (nume, serie abonament, data și semnătură) în cazul în care sistemul informatic al 7card nu funcționează
Însoțitor = persoană înregistrată în program de către un angajat care are 7card
În curs de activare = status al abonamentului ce va permite utilizarea acestuia la o anumită dată în viitor și care nu permite utilizarea abonamentului în momentul de față
În curs de dezactivare = status al abonamentului ce permite utilizarea serviciului în momentul de față dar numai până când perioada deja achitată va expira, dată de la care serviciul nu va mai putea fi folosit
Program = face referire la serviciile oferite de 7card
Reactivare = proces prin care un abonament deja existent va putea fi folosit de la o anumită dată
Recurență
= descrie abonamentul 7card, care continuă în mod automat lună de lună, până când acesta va fi dezactivat din cont de către utilizator
= descrie un tip de plată setat de către abonat prin care suma aferentă abonamentului se extrage automat de pe cardul clientului, la scadența facturii
Regularizare = factură emisă pentru a aduce un însoțitor recent înscris în program la acceași dată de facturare cu angajatul
Suspendare = plată neînregistrată la scadența facturii și care nu mai permite utilizarea abonamentului până când plata nu este confirmată
Utilizator = abonat 7card

Dispozitiv neautorizat

Contul tău poate fi accesat de pe un singur dispozitiv; te-ai logat deja în cont de pe un alt telefon și ar trebui să îl folosești pe acela pentru a merge la activități; în cazul în care dorești să schimbi telefonul cu care mergi la sală trebuie să ne trimiți un e-mail la 7card@benefitseven.ro

Vizită în aceeași zi

Ai dreptul la o singură utilizare a serviciului într-o zi, respectiv o singură ședinţă pe zi, la o singură sală; eroarea poate să apară și dacă scanezi codul QR o perioadă mai lungă

Incorrect scan type

Metoda de autentificare folosită nu este cea corectă; în cazul în care ai încercat să scanezi cardul, înseamnă că trebuie să folosești aplicația 7card și să generezi codul QR pentru a avea acces la sală

Incorrect scan timestamp

Ora telefonului tău nu coincide cu ora device-ului 7card aflat la recepția sălii; pentru a rezolva eroarea trebuie să ai ora telefonului tău setată pe modul automat