img-faq-mobile

Asistență virtuală

Asistență chat

Chat-ul este disponibil în aplicația 7card.

Asigură-te că ai notificările activate pentru aplicația 7card, ca să poți vedea răspunsul nostru.

Întrebări frecvente

  • Cum folosesc 7card?
  • Activare / Reactivare / Dezactivare
  • Pe câte dispozitive poate fi folosit 7card?
  • Mai ușor: Plata Automată
  • Detalii despre Abonamentul Meu

Cum se reactivează abonamentul 7card?

Din 15 iunie, va fi activ în aplicația 7card butonul REACTIVARE.. Intri în aplicație -> secțiunea Meniu -> apeși pe butonul REACTIVARE. Urmezi acești pași, iar în maxim 2 ore abonamentul tău se reactivează. Tot în secțiunea Meniu, vezi și numărul de zile rămase disponibile pentru folosirea abonamentului care a fost “înghețat”. Dacă nu îți activezi singur abonamentul 7card, acesta va fi activat automat în data de 15 iulie.

Nu ai găsit butonul de REACTIVARE în aplicație? Poate pentru că: A. Trebuie să faci update aplicației B. Reactivarea abonamentului 7card se face în cadrul companiei tale prin intermediul departamentului de HR, deci va trebui să iei legătura direct cu departamentul HR. Tot din 15 iunie, abonamentul 7card include și acces la clase online de grup, în secțiunea 7card @Home din aplicație.

În ce condiții se deschid sălile?

Conform ultimelor informații din partea autorităților: – Accesul se face în baza unei programări

– Pentru zona de aparate, fiecare persoană va avea o suprafață alocată de 7 metri. Pentru clasele de grup, suprafața alocată pentru o persoană este de 10 metri. – Este obligatoriu triajul epidemiologic și termometrizarea fiecărei persoane. Este interzis accesul persoanelor cu temperatură mai mare de 37.3 °C. – Acces permis în vestiare, dar nu și la duș. Accesul la vestiare se face pe rând. Atât personalul sălii, cât și sportivii care vin la sală sunt obligați să se dezinfecteze. Centrele sportive sunt obligate să pună la dispoziție soluții dezinfectante. – Masca se folosește obligatoriu la recepție și în oricare spațiu comun, până la intrarea în sala de exerciții. Încă nu avem informații despre deschiderea piscinelor indoor sau outdoor, însă te poți duce fără nicio problemă la activități outdoor precum tenisul.

Ce săli se deschid?

În acest moment, în rețeaua 7card sunt peste 650 de centre de relax&sport. Lucrurile se mișcă foarte repede și fiecare sală deschide odată ce pune în aplicare toate măsurile de siguranță. De aceea, pot apărea deschideri de săli noi în fiecare zi, iar noi să nu aflăm chiar în ziua deschiderii de acest lucru.

Ca să ai acces imediat la informații noi, te rugăm să folosești butonul “Centre Sportive” din aplicație. În “Centre Sportive” găsești harta și lista centrelor în care ai acces cu 7card și toate detaliile de contact ale acestora. Non-stop este deschisă secțiunea din aplicație 7card @Home, unde ai acces la clase de grup Live și o colecție de peste 100 de videouri de relax&sport.

Regulament

Orice tip de abonament 7card by Gympass este un abonament nominal și poate fi folosit doar de către titularul său.

Toate detaliile despre utilizarea serviciilor 7card se află în Regulament.

Acces cu abonamentele 7card by Gympass

7card by Gympass îți oferă acces la zeci de activități de relax&sport, într-o rețea de peste 500+ centre de top: o dată pe zi, în orice zi din lună dorești tu. Vezi aici prețurile celor 5 planuri de abonament 7card – READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE PLUS – și Centrele Sportive alocate fiecărui plan.

Ca să ai acces în centrele din rețeaua 7card:
1. Deschide aplicația 7card când ai ajuns la recepția centrului
2. Apasă pe butonul ACCESS și scanează codul QR generat pe ecranul telefonului tău

În plus, pentru orice tip de abonament 7card by Gympass ai inclus 7card Digital: este un produs unic în România și îți oferă acces premium la 4 categorii de conținut: Fitness pentru Corp, Fitness pentru Minte, Nutriție și Dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase. Ca să ai acces la conținutul premium 7card Digital, tot ce trebuie să faci e să intri în aplicația 7card -> secțiunea Digital și să alegi tipul de conținut dorit: dai play la VIDEOS (antrenamente 7card@Home de Fat Burn, Toning, Stress Relief) sau urmezi pașii de conectare din aplicație la Aplicațiile premium Partenere.

Tipuri de abonamente 7card by Gympass

În funcție de acordul semnat cu compania care îți oferă 7card by Gympass, ai acces la unul, mai multe sau la toate planurile de abonament. Fiecare dintre planuri include 7card Digital – acces la aplicații premium de wellbeing și antrenamentele VIDEO 7card@Home

Cele 5 planuri de abonament 7card by Gympass, cu 7card Digital inclus:
→   READY: acces la centrele READY 1 dată / zi
→   STEADY: acces la centrele READY, STEADY 1 dată / zi
→   GO!: acces la centrele READY, STEADY și GO! 1 dată / zi
→   EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO! și EXPLORE 1 dată / zi
→   EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE și EXPLORE PLUS 1 dată / zi

Vezi prețurile de listă aici

Aplicația 7card

Ca să ai acces în centrele de relax&sport din rețeaua 7card, dar și la conținutul premium online 7card Digital, ai nevoie să intri în aplicația 7card – disponibilă în App Store, Google Play și Huawei App Gallery.

Centre Sportive: vezi info despre centrele din orașul tău & activitățile pe care le poți face
7card Digital: ai acces premium la aplicații de Fitness pentru Corp și Minte, Nutriție, Dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase + urmărești antrenamentele video 7card@Home
Mesaje: vezi Noutățile de la 7card
Meniu: Info & Setări abonament

Descarcă aplicația 7card! App Store Play Store AppGallery

Nu îți merge aplicația 7card?

În primul rând, trebuie să știi că nu poți folosi aplicația 7card pe mai multe dispozitive mobile în acelasi timp.

Verifică dacă ai ultima variantă a aplicației disponibilă, ca totul să funcționeze OK. Fă-ți un update dacă nu ai cea mai nouă versiune a aplicației.

Dacă tot ai probleme cu aplicația, încearcă și varianta ‘Clear Data’, pentru Android -> Ține apăsat pe iconiță până apar mai multe opțiuni legate de aplicație, apasă ‘App info’, apoi selectează ‘Storage’ și apasă ‘Clear Data’ Pentru iOS este nevoie de dezinstalarea și instalarea din nou a aplicașiei. Dacă nici așa nu merge, te rugăm să ne scrii pe formularul de contact de pe 7card.ro/contact

Cum aleg / schimb un plan de abonament?

Dacă vrei să îți activezi un plan de abonament 7card, o poți face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) prin intermediul departamentului de HR al companiei.

Upgrade: Poți activa oricând un plan superior celui pe care îl ai acum. Scrie-ne pe formularul de contact și un coleg te va ajuta în cel mai scurt timp. Dacă tu plătești pentru abonamentul tău și nu compania, atunci îți va fi emisă o factură aferentă diferenței de preț dintre planul tău actual și planul superior pe care îl alegi. Odată ce achiți suma trecută pe factură, ai acces la centrele din planul superior ales.

Downgrade: Dacă vrei un plan inferior celui pe care îl ai acum, tot ce trebuie să faci este să ne scrii pe formularul de contact și un coleg te va ajuta în cel mai scurt timp. Planul inferior ales se va activa automat când perioada de facturare pentru planul tău actual se încheie.

7card pentru Familie & Prieteni

Orice abonament 7card este nominal. Este al tău și numai al tău, oferit prin intermediul companiei. Deci nu poți să îl dai mai departe. Însă atunci când ești abonat activ, poți să oferi acces la 7card by Gympass unui număr maxim de 2 persoane dragi*

Înscrierea unui însoțitor, familie sau prieten apropiat, se face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) înscriere prin intermediul departamentului de HR al companiei.

Poți alege pentru însoțitorii tăi orice tip de abonament 7card disponibil pentru compania ta (READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE PLUS). Tu vei alege ce abonament Prieten vrei să le oferi celor dragi. Tot tu va trebui să îi ajuți să aleagă un plan superior sau inferior, atunci când își doresc să își schimbe planul de abonament. În aplicația 7card, secțiunea Meniu -> Abonamentele Prietenilor, vezi detaliile despre abonamentele tip Prieten.

*Anumite companii nu oferă această posibilitate sau oferă posibilitatea înscrierii unui singur însoțitor.

Poți să îți Activezi / Reactivezi / Dezactivezi abonamentul 7card by Gympass direct din aplicație.

Activare

1. Ia-ți aplicația 7card din:

App Store</a >
Play Store</a >
AppGallery</a >

2. Urmează pașii de înscriere din aplicație

Verifică la HR (sau persoana care se ocupă de beneficiile pentru angajați în
compania ta) care sunt condițiile pentru activarea abonamentului 7card: –
parolă companie – în unele companii, înscrierea se face direct prin HR, nu
prin app – activarea abonamentului se face în 1 / 15 ale lunii sau oricând?

Reactivare

1. Intră în aplicația 7card în secțiunea
Meniu -> Abonamentul Meu 2. Apasă pe butonul
REACTIVARE</span >

Dacă butonul REACTIVARE nu e activ, verifică dacă: – ai plătit toate
facturile anterioare? – reactivarea la 7card se face direct prin HR (sau
persoana care se ocupă de beneficii pentru angajații în compania ta) și nu
prin aplicație?

Vrei mai multe detalii despre Reactivare?
Întreab-o pe Eva!

Dezactivare

Abonamentul 7card funcționează ca orice alt abonament cu care ești
obișnuit (de exemplu, cel de telefonie mobilă). Deci trebuie să-l
dezactivezi când nu vrei să mai plătești pentru el.

În aplicația 7card, găsești butonul Dezactivare, pe care îl poți folosi
dacă nu vrei să mai folosești abonamentul 7card. Odată ce apeși pe acest
buton, abonamentul tău va fi activ până în ultima zi plătită, iar apoi se
va dezactiva.

În anumite companii, dezactivarea se face direct la HR / persoana care se
ocupă de beneficiile angajaților. În acest caz, butonul Dezactivare nu
este activ în aplicație.

Abonamente 7card se prelungesc automat la finalul perioadei de
valabilitate, pentru încă o perioadă, dacă utilizatorul nu a luat măsura
dezactivării voluntare. Este de datoria abonatului 7card să se
dezactiveze, dacă acesta își dorește dezactivarea abonamentului său.

Poți fi conectat la aplicația 7card doar de pe un singur telefon mobil

Dacă te conectezi la aplicația 7card de pe un nou telefon mobil, vei fi automat deconectat de pe dispozitivul mobil (mobil / tabletă) pe care erai anterior conectat. Dacă vrei să revii la dispozitivul pe care îl foloseai anterior va trebui să contactezi departamentul Relații Clienți.

7card@Home e disponibil pe mobil, laptop, smart TV

Când vrei să participi de pe mobil la antrenamentele VIDEO 7card@Home, intri în aplicația 7card -> secțiunea Digital și le urmărești direct de pe mobil.

Dacă vrei să vizualizezi antrenamentele VIDEO 7card@Home pe ecrane mai mari: intri pe videoul dorit și selectezi pe ce dai Share: pe laptop sau smart TV. Vezi detalii.

Plata Automată

O soluție care te ajută să plătești la timp abonamentul, fără să mai fie nevoie să îți pui remindere: activează-ți Plata Automată!

Durează doar 10 secunde. În app 7card, intră în secțiunea Meniu -> Profilul Meu -> Abonamentul Meu -> Activează Plata Automată Vezi cum poți să îți setezi Plata Automată!

În aplicația 7card, secțiunea Meniu, găsești absolut toate informațiile despre abonamentul tău 7card

Statusul abonamentului și când se reînnoiește
Facturi & Setări plată, inclusiv plată recurentă
– Adaugă Prieteni și gestionarea abonamentelor lor
– Setări comunicări de marketing & oferte
Asistență virtuală 24/24 și Chat cu departamentul Relații Clienți
Vezi info

Vezi: Acces la mișcare, în siguranță!

Dă play să vezi cum faci mișcare în siguranță!

#1 Cum ajungi la sală, o să vezi că au fost luate toate măsurile ca tu să te antrenezi în siguranță. Tu păstrează distanța recomandată de 1,5 m.

#2 Accesul se face pe baza Certificatului Verde, scanat la recepția sălii. Vezi mai multe info în secțiunile din Întrebări Frecvente Incidență 3 – 6 la o mie de locuitori și Incidență peste 6 la o mie de locuitori.

#3 Ai spațiu berechet ca să știi că ești în siguranță! Sălile se pot umple doar până la 50% din capacitate, deci… de 2 ori mai mult spațiu pentru tine!

#4 Ai la dispoziție dezinfectanți pe care să îi folosești înainte și după ce folosești echipamentele, pentru aparate și pentru mâini!

#5 Înainte să te întorci fresh acasă, folosești vestiarele și dușurile în siguranță. Aici ai inclusiv dezinfectanți puși la dispoziția ta.

Incidență 3 – 6 la o mie de locuitori

Update: 16 septembrie 2021

Accesul la piscine, în localitățile unde incidența cumulată la 14 zile este între 3 și 6 la 1000 de locuitori, și accesul la săli de sport / fitness, în localitățile în care incidența cumulată la 14 zile este între 4 și 6 la 1000 de locuitori, se face pe baza Certificatului Verde (certificatul digital al Uniunii Europene, privind Covid-19).

Certificatul Verde atestă că o persoană:

✅ a fost vaccinată împotriva SARS-CoV-2 și au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare

✅ prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore

✅ se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării

👉 Se poate folosi 50% din capacitatea maximă a spațiului, iar în cazul sălilor de sport/fitness va fi asigurată o suprafață de minimum 7 mp pentru fiecare persoană.

👉 Reprezentanții sălilor de sport / fitness și piscinelor sunt responsabili de și au obligația scanării codului QR de pe certificatul digital al UE privind COVID-19, prin aplicația mobilă Check DCC, pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.

Vezi aici mai multe detalii despre Hotărârea de Guvern și despre Certificatul Verde.

Știm cât de importantă e mișcarea ca să rămânem sănătoși la corp și la minte!
Indiferent de cum alegeți să faceți mișcare în această perioadă – în sală, de acasă sau pe afară – să aveți grijă de voi și de cei din jurul nostru!

Incidență peste 6 la o mie de locuitori

Update: 1 octombrie 2021

Conform Hotărârii de Guvern din 30.09.2021 privind măsurile adoptate pentru prevenirea și răspândirea Covid-19 în zonele în care incidența cumulată a cazurilor, în ultimele 14 zile, este mai mare de 6/1000 de locuitori, accesul în săli de sport / fitness și piscine se face astfel:

✅ doar în intervalul orar 5:00-24:00, cu participarea persoanelor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, dacă toți participanții sunt persoane vaccinate împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare sau persoane care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2

✅ Nu este permis accesul celor care prezintă un test negativ, indiferent dacă este PCR sau test rapid antigen

👉 Accesul se va face pe baza Certificatului Verde (certificatul digital al Uniunii Europene privind Covid-19), care atestă dacă o persoană este vaccinată sau a trecut prin boală.

👉 Reprezentanții sălilor de sport / fitness și piscinelor sunt responsabili de și au obligația scanării codului QR de pe certificatul digital al UE privind COVID-19, prin aplicația mobilă Check DCC, pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.

Vezi aici mai multe detalii despre Hotărârea de Guvern și despre Certificatul Verde.

Cât costă și cum se efectuează plata pentru abonamentul 7card?

Suma platită și modalitatea de plată diferă de la caz la caz, în funcție de contactul agreat între compania pentru care lucrezi și 7card. În unele cazuri, compania plătește acest beneficiu parțial sau integral. Dacă este stabilită o plată din partea ta, aceasta se poate efectua lunar, semestrial sau anual direct către noi sau prin intermediul companiei tale.
Îți punem la dispoziție mai multe modalități de plată:
– direct din contul tău 7card, folosind platforma de plăți on-line (este metoda de plată pe care ți-o recomandăm);
– prin transfer din contul tău de on-line banking, în contul nostru notat pe factură;
– cash, la sediul oricărei bănci, pe baza facturii, în contul notat pe aceasta (atenție însă la comisionul bancar, care nu este suportat de către 7card).
P.S.: Pentru plata în avans la abonamentele 7card de 6 sau 12 luni, ai opțiunea de plată prin rate + alte surprize plăcute!

Când se face plata abonamentului?

În prima lună de abonament, ai la dispoziție 7 zile pentru a face plata, începând din ziua primirii facturii. Apoi, plata se va face întotdeauna în avans, data scadentă fiind prima zi dintr-o nouă lună de abonament.

Ce este o factură de regularizare?

O astfel de factură se emite atunci când ai înregistrat în program un însoțitor care are abonamentul activ de la o altă dată față de momentul în care îți începi tu abonamentul lună de lună. Prin această regularizare el este adus la aceeași zi de facturare cu tine începând de luna viitoare.

Ce se întamplă dacă însoțitorul meu nu își achită factura la timp?

Factura pentru însoțitor este emisă pe numele tău, iar obligația de plată îți revine ție, nu lui. În cazul în care aceasta rămâne restantă, se vor suspenda toate abonamentele din contul tău, până la data înregistrării plății restante, iar zilele în care nu ai putut merge la sală nu vor putea fi recuperate. Avem nevoie să îți respecți termenul de plată ca noi să ne putem respecta anjagamentul față de tine, colegii tăi și colaboratorii noștri :).

Cum se activează plata automată a abonamentului/recurentă?

Ca să activezi opțiunea de plată recurentă este necesar să faci o primă plată manuală mai întâi, ca platforma de plăți on-line să îți poată înregistra datele de plată. După ce dai click pe plătește din contul tău, trebuie să alegi plată recurentă și apoi să continui procedura de plată până la capăt. Începând cu următoarea factură, în ziua scadentă, suma va fi retrasă automat din contul tău.

Cum schimb detaliile cardului pentru plata recurentă?

Cardurile bancare expiră, se pierd, se strică, așa că toate șansele sunt ca la un moment dat să ai nevoie să schimbi cardul din care se face plata abonamentului tău. Pentru acest lucru este necesar să aștepți emiterea unei noi facturi, să anulezi plata recurentă, din contul tău, după care să faci o nouă plată manuală, introducând detaliile noului card.

Cum dezactivez plata recurentă?

Dacă ai activat o plată recurentă, adică ai optat să ți se retragă în mod automat banii pentru abonament, la fiecare factură, poți dezactiva această opțiune direct din contul tău de pe desktop sau din aplicația de mobil. Atenție însă, dezactivarea plății recurente înseamnă că va trebui să faci o plată manuală pentru a continua abonamentul. Ai anulat o modalitate de plată, nu abonamentul în sine.

De ce este abonamentul suspendat?

Abonamentul se suspendă și nu mai poate fi folosit dacă nu se înregistrează plata la timp. Pentru a putea folosi serviciile 7card din nou, este necesar să faci plata cât mai curând. Suspendarea se ridică automat, din momentul în care plata este confirmată. Zilele în care nu ai putut folosi abonamentul, fiindcă ai întârziat plata, nu vor putea fi recuperate.

Prin ce diferă un abonament de însoțitor față de unul de angajat?

Însoțitorul este o persoană care nu lucrează în cadrul unei companii cu care noi colaborăm și care altfel nu ar putea să își facă abonament, fiindcă nu lucrăm în mod direct cu persoane fizice, îți amintești? 🙂 El este înscris de către angajat și beneficiază de aceleași servicii ca și acesta. Dacă însă angajatul se retrage din program, abonamentul însoțitorului se va dezactiva după ce îi expiră perioada deja achitată. Și nu, nu trebuie să iei însoțitorul după tine, fiecare merge la ce activități sau centre își dorește.

Cum înscriu un însoțitor la 7card?

Când ai abonament 7card, poți să oferi acces la 7card și altor 2 persoane dragi.
Atunci când îți faci 7card, ai opțiunea de a aduce și însoțitori. În funcție de tipul contractului agreat cu compania ta, înscrierea însoțitorilor se poate face într-unul din aceste moduri: direct la HR sau odată cu înregistrarea ta, pe linkul de înscriere pe care intri să îți faci 7card, bifând opțiunea “Vreau să înscriu un însoțitor” și completând datele de acolo.
Dacă ai deja 7card, înregistrarea însoțitorului se face direct din contul tău, pe mobil sau desktop, din tab-ul Contul meu. În cazul în care această opțiune nu este disponibilă, înseamnă că înregistrarea lui se face direct la HR-ul tău.

Cum își face cont însoțitorul?

Ca să poată folosi 7card, însoțitorul tău trebuie să își descarce aplicația 7card. Imediat după ce a fost înregistrat în program de către tine, pe adresa lui de e-mail au fost trimise detaliile contului său pe care le poate folosi ca să se logheze.

Cum se facturează însoțitorul?

Abonamentul însoțitorulului se facturează direct către angajatul care l-a înregistrat în program (pe numele angajatului) și pe aceeași factură cu abonamentul principal. Responsabilitatea pentru plată îi revine angajatului.

Ce se întamplă dacă însoțitorul meu nu își achită factura la timp?

Factura pentru însoțitor este emisă pe numele tău, iar obligația de plată îți revine ție, nu lui. În cazul în care aceasta rămâne restantă, se vor suspenda toate abonamentele din contul tău, până la data înregistrării plății restante, iar zilele în care nu ai putut merge la sală nu vor putea fi recuperate. Nu vrem să părem prea duri, dar avem nevoie să îți respecți termenul de plată ca noi să ne putem respecta anjagamentul față de tine și colaboratorii noștri cu brio:).

Dacă eu mă retrag din program, însoțitorul meu poate să continue?

Noi nu am găsit vreun motiv bun pentru care ai vrea să renunți la abonament, dar dacă vrei totuși să faci asta trebuie să știi că însoțitorul tău nu va mai putea continua, după ce perioada achitată deja va expira. Fără tine, nu prea o să mai aibă pentru cine să fie însoțitor :(.

Unde regăsesc lista partenerilor de discount?

By default, site-ul și aplicația 7card îți arată lista de săli și de activități sportive, însă poți face schimbul utilizând opțiunea filtre și selectând lista de discount-uri.

Cum pot beneficia de discount-urile oferite de partenerii afiliați?

Pentru a beneficia de reduceri, trebuie să prezinți cardul sau aplicația la recepția partenerului și vei obține discount-ul pe loc. Nu există restricții pentru numărul de discount-uri la care poți merge într-o zi/săptămână/lună/etc.

Listă termeni

Abonament = serviciul oferit de 7card în baza contractului cu firma pentru care lucrezi
Activ = status al abonamentul ce permite utilizarea lui în momentul de față
Coplată = taxă suplimentară (pe lângă prețul abonamentului) pe care abonatul 7card o achită la recepția anumitor săli din program pentru a avea acces la activitatea dorită
Cod QR = un cod generat din aplicația de mobil 7card, care trebuie scanat la device-ul aflat la recepția sălii și care îți permite accesul în sală
Device sală = aparat aparținând 7card, aflat la recepția sălii, unde se scaneză codul QR generat de aplicație sau cardul și care confirmă valabilitatea abonamentului
Dezactivat = status al abonamentului ce nu permite utilizarea serviciului în acest moment
Formular înscriere = formular printat ce se regăsește la recepția sălii și care poate fi completat de abonat (nume, serie abonament, data și semnătură) în cazul în care sistemul informatic al 7card nu funcționează
Însoțitor = persoană înregistrată în program de către un angajat care are 7card
În curs de activare = status al abonamentului ce va permite utilizarea acestuia la o anumită dată în viitor și care nu permite utilizarea abonamentului în momentul de față
În curs de dezactivare = status al abonamentului ce permite utilizarea serviciului în momentul de față dar numai până când perioada deja achitată va expira, dată de la care serviciul nu va mai putea fi folosit
Program = face referire la serviciile oferite de 7card
Reactivare = proces prin care un abonament deja existent va putea fi folosit de la o anumită dată
Recurență
= descrie abonamentul 7card, care continuă în mod automat lună de lună, până când acesta va fi dezactivat din cont de către utilizator
= descrie un tip de plată setat de către abonat prin care suma aferentă abonamentului se extrage automat de pe cardul clientului, la scadența facturii
Regularizare = factură emisă pentru a aduce un însoțitor recent înscris în program la acceași dată de facturare cu angajatul
Suspendare = plată neînregistrată la scadența facturii și care nu mai permite utilizarea abonamentului până când plata nu este confirmată
Utilizator = abonat 7card

Dispozitiv neautorizat

Contul tău poate fi accesat de pe un singur dispozitiv; te-ai logat deja în cont de pe un alt telefon și ar trebui să îl folosești pe acela pentru a merge la activități; în cazul în care dorești să schimbi telefonul cu care mergi la sală trebuie să ne trimiți un e-mail la 7card@benefitseven.ro

Vizită în aceeași zi

Ai dreptul la o singură utilizare a serviciului într-o zi, respectiv o singură ședinţă pe zi, la o singură sală; eroarea poate să apară și dacă scanezi codul QR o perioadă mai lungă

Incorrect scan type

Metoda de autentificare folosită nu este cea corectă; în cazul în care ai încercat să scanezi cardul, înseamnă că trebuie să folosești aplicația 7card și să generezi codul QR pentru a avea acces la sală

Incorrect scan timestamp

Ora telefonului tău nu coincide cu ora device-ului 7card aflat la recepția sălii; pentru a rezolva eroarea trebuie să ai ora telefonului tău setată pe modul automat