Întrebări & Contact

Găsește aici, rapid, răspunsuri la întrebările tale!

Înscrierea la 7card se face super simplu:
1. Direct din aplicația 7card, urmând pașii de înscriere
2. În unele companii, înscrierea se face la departamentul HR / prin intermediul persoanei responsabile de beneficiile pentru angajați.

Verifică informațiile despre 7card disponibile pe platformele de comunicare internă ale companiei tale. Acolo vei vedea toți pașii necesari pentru înscriere / reactivare, dar și: date până la care te poți (re)activa, parolă companie etc. (dacă este cazul în compania ta)

Vrei să afli dacă și compania ta oferă 7card? Scrie numele companiei aici.

Reactivare
În funcție de cum se face înscriere la 7card / activarea abonamentului 7card (direct din aplicație / prin HR), așa se va face și reactivarea. Pentru varianta de reactivare prin aplicație, trebuie să mergi în Meniu -> Abonamentul Meu -> apasă butonul REACTIVARE.

Ca să îți poți reactiva 7card-ul, e nevoie să nu ai nicio factură rămasă restantă.

7card este un beneficiu pe care companiile îl oferă echipelor lor, DAR avem o soluție pentru tine:

Vorbește cu un prieten care lucrează într-o companie ce oferă 7card angajaților, dar ȘI Prietenilor lor. El te poate înscrie la 7card.

  • Înscrierea se face doar prin intermediul prietenului care primește 7card de la companie 
  • Cel care te înscrie poate alege să plătească el pentru abonamentul tău sau să plătești tu factura 
  • Nu trebuie să mergeți împreună, în același timp, la relax&sport 
  • Prietenul poate să aibă un plan diferit de abonament față de al tău și nu e necesar să fie abonat activ 7card în momentul în care îți face înscrierea, trebuie doar să fie angajat într-o companie care oferă 7card angajaților

Vrei să oferi 7card membrilor familiei sau prietenilor buni?

Verifică aceste 2 lucruri prin intermediul platformelor de comunicare internă ale companiei sau direct din aplicația 7card (dacă ai un cont de utilizator 7card):

1. În cadrul companiei tale, angajații au opțiunea să își aducă Prieteni la 7card?

2. Câți Prieteni pot aduce la 7card, prin intermediul companiei?

Ca să înscrii un prieten este necesar să te afli în baza de date 7card.

Înscrierea Prietenilor la 7card se face:

1. Direct din aplicația 7card, dacă în cadrul companiei tale înscrierile la 7card se fac urmând pașii din aplicație. Mergi la Meniu -> Abonamentele Prietenilor -> Înscrie un Prieten

2. Prin departamentul HR / persoana responsabilă de beneficiile pentru angajați, dacă înscrierile la 7card se fac astfel în compania în care lucrezi

Abonamentele 7card sunt active în perioada menționată pe factură.

Sunt companii care au stabilită o dată fixă de începere a abonamentelor (01 sau 15 ale lunii), iar aceasta nu poate fi modificată. Dacă nu este cazul companiei tale și 7card-ul tău trebuie să devină activ din ziua în care ai efectuat plata, abonamentul se va activa în aproximativ 10 minute din momentul în care ai achitat.

Pentru actualizarea informațiilor, e nevoie să închizi și să redeschizi aplicația. Asigură-te că faci mereu update-urile necesare aplicației 7card, ca să nu apară probleme din această cauză. Dacă problema persistă, contactează-ne.

Poți fi conectat la aplicația 7card doar de pe un singur telefon mobil, nu de pe mai multe dispozitive. În cazul în care nu poți intra în aplicație și îți apare mesajul de eroare ‘Dispozitivul tău este blocat’, te rugăm să contactezi departamentul Relații Clienți, să menționezi adresa de email pe care o folosești pentru logate și să atașezi o captură de ecran cu eroarea.

O soluție care te ajută să plătești la timp abonamentul, fără să mai fie nevoie să îți pui remindere: activează-ți Plata Automată!

Durează doar 10 secunde. În app 7card, intră în secțiunea Meniu -> Profilul Meu -> Abonamentul Meu -> Activează Plata Automată

Vezi cum poți să îți setezi Plata Automată!

Ca să te muți de pe un plan de abonament 7card pe un altul, tot ce trebuie să faci e să ții cont de cum se fac înscrierile la 7card în compania ta: direct din aplicație sau prin HR / persoana responsabilă de beneficiile pentru angajați?

1. Direct din aplicația 7card
Mergi în Meniu -> Abonamentul Meu -> Status -> buton SCHIMBĂ PLANUL

2. Prin HR / persoana responsabilă de beneficii pentru angajați

În general, îți poți schimba planul de abonament când îți dorești. Sunt și companii pentru care există o dată limită din lună până la care îți poți schimba planul de abonament.

Ca să schimbi cardul folosit pentru efectuarea plăților: intră în aplicația 7card → Meniu → Opțiuni de Plată / My Payment Options. Șterge cardul salvat și introdu datele noului card.

Cum folosesc 7card?

(Re)Activări / Dezactivări

Info Plăți

Detalii Abonamente

Orice tip de abonament 7card by Gympass este un abonament nominal și poate fi folosit doar de către titularul său.

Toate detaliile despre utilizarea serviciilor 7card se află în Regulament.

Ca să ai acces în centrele din rețeaua 7card:

1. Deschide aplicația 7card când ai ajuns la recepția centrului
2. Apasă pe butonul ACCESS și scanează codul QR generat pe ecranul telefonului tău

Poți vedea în aplicație sau pe 7card.ro/retea în ce planuri de abonament sunt încadrate centrele de relax&sport pe care vrei să le accesezi.

Planurile de abonament 7card care îți oferă acces în centre:
→ READY: acces la centrele READY
→ STEADY: acces la centrele READY, STEADY
→ GO!: acces la centrele READY, STEADY și GO!
→ EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO! și EXPLORE
→ EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE și EXPLORE PLUS

Toate aceste planuri de abonament au acces inclus la aplicațiile de wellbeing pe care le găsești în aplicație în secțiunea TONIC.

Abonamentul 7card TONIC îți oferă acces cu cont premium la super aplicații de: Nutriție, Meditație, Dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase

Poți achiziționa planul de abonament 7card TONIC separat, dar îl ai inclus toate celelalte tipuri de abonamente 7card.

Ca să ai acces în aplicațiile partenere disponibile cu 7card TONIC:

1. Intră în secțiunea TONIC din aplicația 7card
2. Accesează aplicația premium pe care vrei să o folosești și citește pașii de înscriere disponibili pentru fiecare aplicație în parte
3. Apasă butonul ‘Conectează-te’

Pentru Nootric, trebuie să alegi limba română ca să poți avea acces la cont premium.

Fiecare aplicație va trebui descărcată în telefonul tău pentru a te conecta cu contul tău de utilizator 7card și avea acces la conținutul premium al aplicațiilor.

Aplicațiile sunt disponibile în App Store și Google Play.

În funcție de acordul semnat cu compania care îți oferă 7card by Gympass, ai acces la unul, mai multe sau la toate planurile de abonament.

Cele 6 planuri de abonament 7card by Gympass:
→ TONIC: acces la aplicațiile de wellbeing partenere
→ READY: acces la centrele READY & TONIC inclus
→ STEADY: acces la centrele READY, STEADY & TONIC inclus
→ GO!: acces la centrele READY, STEADY și GO! & TONIC inclus
→ EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO! și EXPLORE & TONIC inclus
→ EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE și EXPLORE PLUS & TONIC inclus

Vezi prețurile de listă aici

Dacă vrei să îți activezi un plan de abonament 7card, o poți face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) prin intermediul departamentului de HR al companiei.

Poți activa oricând vrei un plan superior sau inferior celui pe care îl ai acum.

E simplu: Intră în aplicația 7card -> Meniu -> Abonamentul Meu -> Schimbă Plan / Change Plan.

Dacă schimbarea abonamentului se face prin intermediul departamentului de HR / persoanei responsabile de beneficiile pentru angajați, te rugăm să iei legătura cu colegii tăi responsabili de 7card până la data limită de înscriere / schimbare a abonamentului.

Poți fi conectat la aplicația 7card doar de pe un singur telefon mobil.

Dacă te conectezi la aplicația 7card de pe un nou telefon mobil, vei fi automat deconectat de pe dispozitivul mobil (mobil / tabletă) pe care erai anterior conectat. Dacă vrei să revii la dispozitivul pe care îl foloseai anterior va trebui să contactezi departamentul Relații Clienți.

Poți fi conectat la aplicația 7card doar de pe un singur telefon mobil, nu de pe mai multe dispozitive. În cazul în care nu poți intra în aplicație și îți apare mesajul de eroare ‘Dispozitivul tău este blocat’, te rugăm să contactezi departamentul Relații Clienți, să menționezi adresa de email pe care o folosești pentru logate și să atașezi o captură de ecran cu eroarea.

Ca să ai acces în centrele de relax&sport din rețeaua 7card, dar și la conținutul premium online prin aplicațiile din secțiunea TONIC, ai nevoie de aplicația 7card – disponibilă în App Store, Google Play și Huawei App Gallery.

Descarcă aplicația 7card!

App Store
Play Store
AppGallery

În aplicația 7card găsești:
Centre Sportive: info despre cum accesezi centrele din orașul tău & activități disponibile
7card TONIC: accesezi aplicații premium de Nutriție, Meditație și Dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase
Mesaje: vezi Noutățile de la 7card
Meniu: Info & Setări abonament

Nu îți merge aplicația 7card?

În primul rând, trebuie să știi că nu poți folosi aplicația 7card pe mai multe dispozitive mobile în acelasi timp.

Verifică dacă ai ultima variantă a aplicației disponibilă, ca totul să funcționeze OK. Fă-ți un update dacă nu ai cea mai nouă versiune a aplicației.

Tot ai probleme cu aplicația?
Încearcă și varianta ‘Clear Data’.

Pentru Android -> Ține apăsat pe iconiță până apar mai multe opțiuni legate de aplicație, apasă ‘App info’, apoi selectează ‘Storage’ și apasă ‘Clear Data’.

Pentru iOS este nevoie de dezinstalarea și instalarea din nou a aplicației.

Dacă variantele de mai sus nu funcționează, te rugăm să ne scrii pe formularul de contact de pe 7card.ro/contact

Înscrierea la 7card se face super simplu:

1. Direct din aplicația 7card, urmând pașii de înscriere.

Ia-ți aplicația 7card din:
App Store
Play Store
AppGallery

2. În unele companii, înscrierea se face la departamentul HR / prin intermediul persoanei responsabile de beneficiile pentru angajați.

Verifică informațiile despre 7card disponibile pe platformele de comunicare internă ale companiei tale. Acolo vei vedea toți pașii necesari pentru înscriere, dar și: date limită până la care te poți activa, parolă companie etc. (dacă este cazul în compania ta)

Compania nu îți oferă 7card, deci vrei abonament tip Prieten?
Vorbește cu un prieten bun căruia îi este oferit 7card prin intermediul companiei. Doar el te poate înscrie la 7card, direct din aplicație sau prin HR - în funcție de modalitatea de înscriere agreată cu angajatorul.

  • Înscrierea se face doar prin intermediul prietenului care primește 7card de la companie
  • Cel care te înscrie poate alege să plătească el pentru abonamentul tău sau să plătești tu factura
  • Nu trebuie să mergeți împreună, în același timp, la relax&sport
  • Prietenul poate să aibă un plan diferit de abonament față de al tău și nu e necesar să fie abonat activ 7card în momentul în care îți face înscrierea, trebuie doar să fie angajat într-o companie care oferă 7card angajaților

În funcție de cum se face înscriere la 7card / activarea abonamentului 7card (direct din aplicație / prin HR) , așa se va face și reactivarea. Ca să îți poți reactiva 7card-ul, e nevoie să nu ai nicio factură rămasă restantă.

Modalități de reactivare:

1. Direct din aplicația 7card:

Intră în Meniu -> Abonamlentul Meu -> Apasă pe butonul REACTIVARE

2. În unele companii, reactivarea se face la departamentul HR / prin intermediul persoanei responsabile de beneficiile pentru angajați.

Verifică informațiile despre 7card disponibile pe platformele de comunicare internă ale companiei tale. Acolo vei vedea toți pașii necesari pentru reactivare, dar și: date limită până la care te poți reactiva etc.

Compania nu îți oferă 7card, deci vrei să îți reactivezi abonamentul de Prieten?

Vorbește cu persoana care ți-a oferit 7card sau un alt prieten bun căruia îi este oferit 7card prin intermediul companiei. Doar el te poate înscrie la 7card, direct din aplicație sau prin HR - în funcție de modalitatea de înscriere agreată cu angajatorul.

  • Înscrierea se face doar prin intermediul prietenului care primește 7card de la companie
  • Cel care te înscrie poate alege să plătească el pentru abonamentul tău sau să plătești tu factura
  • Nu trebuie să mergeți împreună, în același timp, la relax&sport
  • Prietenul poate să aibă un plan diferit de abonament față de al tău și nu e necesar să fie abonat activ 7card în momentul în care îți face înscrierea, trebuie doar să fie angajat într-o companie care oferă 7card angajaților

Abonamentul 7card funcționează ca orice alt abonament cu care ești obișnuit (de exemplu, cel de telefonie mobilă). Deci trebuie să-l dezactivezi când nu vrei să mai plătești pentru el.

7card-ul nu poate fi suspendat/întrerupt, ci poate fi dezactivat numai la finalul perioadei plătite.

Dezactivarea se face cu cel puțin 3 zile înainte de începerea următoarei perioade de abonament, deoarece costul pentru perioada următoare se emite cu 3 zile în avans.

Cum mă dezactivez?

În aplicația 7card, găsești butonul Dezactivare, pe care îl poți folosi dacă nu vrei să mai folosești abonamentul 7card. Odată ce apeși pe acest buton, abonamentul tău va fi activ până în ultima zi plătită, iar apoi se va dezactiva.

În anumite companii, dezactivarea se face direct la HR / persoana care se ocupă de beneficiile angajaților, până la data limită comunicată în companie. În acest caz, butonul Dezactivare nu este activ în aplicație.

Vrei să oferi 7card membrilor familiei sau prietenilor buni?

Verifică aceste 2 lucruri prin intermediul platformelor de comunicare internă ale companiei sau direct din aplicația 7card (dacă ai un cont de utilizator 7card):

1. În cadrul companiei tale, angajații au opțiunea să își aducă Prieteni la 7card?
2. Câți Prieteni pot aduce la 7card, prin intermediul companiei?

Ca să înscrii un prieten este necesar să te afli în baza de date 7card.

Înscrierea Prietenilor la 7card se face:
1. Direct din aplicația 7card, dacă în cadrul companiei tale înscrierile la 7card se fac urmând pașii din aplicație. Mergi la Meniu -> Abonamentele Prietenilor -> Înscrie un Prieten. Tot din aceeași secțiune poți să și dezactivezi abonamentele Prietenilor.

2. Prin departamentul HR / persoana responsabilă de beneficiile pentru angajați, dacă înscrierile la 7card se fac astfel în compania în care lucrezi. Tot prin HR / persoana responsabilă de beneficii poți să și dezactivezi abonamentele Prietenilor.

Abonamentele 7card sunt active în perioada menționată pe factură.

Sunt companii care au stabilită o dată fixă de începere a abonamentelor (01 sau 15 ale lunii), iar aceasta nu poate fi modificată. Dacă nu este cazul companiei tale și 7card-ul tău trebuie să devină activ din ziua în care ai efectuat plata, abonamentul se va activa în aproximativ 10 minute din momentul în care ai achitat.

Pentru actualizarea informațiilor, e nevoie să închizi și să redeschizi aplicația. Asigură-te că faci mereu update-urile necesare aplicației 7card, ca să nu apară probleme din această cauză.

O soluție care te ajută să plătești la timp abonamentul, fără să mai fie nevoie să îți pui remindere: activează-ți Plata Automată!

Durează doar 10 secunde. În app 7card, intră în secțiunea Meniu -> Profilul Meu -> Abonamentul Meu -> Activează Plata Automată

Vezi cum poți să îți setezi Plata Automată!

Ca să schimbi cardul folosit pentru efectuarea plăților: intră în aplicația 7card → Meniu → Opțiuni de Plată / My Payment Options. Șterge cardul salvat și introdu datele noului card.

Dacă te-ai asigurat deja că ai fonduri suficiente pe card pentru plata abonamentului tău 7card, atunci:
1. Intră în aplicația 7card, secțiunea Meniu -> My Payment Options / Opțiuni de Plată
2. Șterge cardul salvat și introdu din nou datele cardului pentru a reîncerca efectuarea plății

Ți-ai făcut ultimul update? Asigură-te că ai mereu cea mai nouă versiune a aplicației 7card, ca să eviți erori de acest tip.

În aplicația 7card, secțiunea Meniu, găsești absolut toate informațiile despre abonamentul tău 7card

Statusul abonamentului și când se reînnoiește
Facturi & Setări plată, inclusiv plată recurentă
– Adaugă Prieteni și gestionarea abonamentelor lor
– Setări comunicări de marketing & oferte
Chat cu departamentul Relații Clienți

În funcție de acordul semnat cu compania care îți oferă 7card by Gympass, ai acces la unul, mai multe sau la toate planurile de abonament.

Cele 6 planuri de abonament 7card by Gympass:
→ TONIC: acces la aplicațiile de wellbeing partenere
→ READY: acces la centrele READY & TONIC inclus
→ STEADY: acces la centrele READY, STEADY & TONIC inclus
→ GO!: acces la centrele READY, STEADY și GO! & TONIC inclus
→ EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO! și EXPLORE & TONIC inclus
→ EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE și EXPLORE PLUS & TONIC inclus

Vezi prețurile de listă aici

Când compania îți oferă 7card, dar și posibilitatea să îți aduci Prieteni la 7card, iar tu ești în baza de date 7card, atunci poți să dai share stării de bine și oamenilor dragi care nu lucrează într-o companie care oferă 7card angajaților.

În funcție de cum se realizează înscrierile la 7card la tine în companie, așa poți să oferi acces la abonamentele 7card și prietenilor apropiați sau familiei.

Înscrierea Prietenilor la 7card se face:
1. Direct din aplicația 7card, dacă în cadrul companiei tale înscrierile la 7card se fac urmând pașii din aplicație. Mergi la Meniu -> Abonamentele Prietenilor -> Înscrie un Prieten. Tot din aceeași secțiune poți să și dezactivezi abonamentele Prietenilor.

2. Prin departamentul HR / persoana responsabilă de beneficiile pentru angajați, dacă înscrierile la 7card se fac astfel în compania în care lucrezi. Tot prin HR / persoana responsabilă de beneficii poți să și dezactivezi abonamentele Prietenilor.

Ce e important să mai știi despre abonamentele pentru Prieteni.

  • Înscrierea unui Prieten se face doar prin intermediul celui care primește 7card de la companie
  • Tu alegi dacă Prietenii plătesc separat factura sau faceți o factură comună și plătești tu
  • Fiecare decide ce plan de abonament face, nu e nevoie să aveți același plan de abonament
  • Nu trebuie să mergeți în același timp la relax&sport

Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?

Dacă nu ai găsit răspuns printre Întrebările Frecvente sau Regulament, putem vorbi astfel:

1. Dacă ai deja cont de utilizator 7card, intră în aplicația 7card (ca să te putem identifica instant) și discută direct pe chat cu colegii de la Relații Clienți. Asigură-te că ai notificările activate pentru aplicația 7card, ca să poți vedea răspunsurile noastre.

Intră în app 7card!

App Store
Play Store
AppGallery

2. Trimite-ne un mesaj aici și noi îți vom răspunde pe e-mail.

Te rugăm, trimite-ne solicitarea ta pe un singur canal de comunicare. Astfel, nu se vor apărea mai multe solicitări la noi în sistem și te putem ajuta în cel mai scurt timp.