Asistență chat
Chat-ul este disponibil în aplicația 7card.
Asistență chat
Chat-ul este disponibil în aplicația 7card. Asigură-te că ai notificările activate pentru aplicația 7card, ca să poți vedea răspunsul nostru.
Întrebări frecvente
- Cum folosesc 7card?
- Activare / Reactivare / Dezactivare
- Pe câte dispozitive poate fi folosit 7card?
- Mai ușor: Plata Automată
- Detalii despre Abonamentul Meu
Cum se reactivează abonamentul 7card?
Din 15 iunie, va fi activ în aplicația 7card butonul REACTIVARE.. Intri în aplicație -> secțiunea Meniu -> apeși pe butonul REACTIVARE. Urmezi acești pași, iar în maxim 2 ore abonamentul tău se reactivează. Tot în secțiunea Meniu, vezi și numărul de zile rămase disponibile pentru folosirea abonamentului care a fost “înghețat”. Dacă nu îți activezi singur abonamentul 7card, acesta va fi activat automat în data de 15 iulie.
Nu ai găsit butonul de REACTIVARE în aplicație? Poate pentru că: A. Trebuie să faci update aplicației B. Reactivarea abonamentului 7card se face în cadrul companiei tale prin intermediul departamentului de HR, deci va trebui să iei legătura direct cu departamentul HR. Tot din 15 iunie, abonamentul 7card include și acces la clase online de grup, în secțiunea 7card @Home din aplicație.În ce condiții se deschid sălile?
Conform ultimelor informații din partea autorităților: – Accesul se face în baza unei programări
– Pentru zona de aparate, fiecare persoană va avea o suprafață alocată de 7 metri. Pentru clasele de grup, suprafața alocată pentru o persoană este de 10 metri. – Este obligatoriu triajul epidemiologic și termometrizarea fiecărei persoane. Este interzis accesul persoanelor cu temperatură mai mare de 37.3 °C. – Acces permis în vestiare, dar nu și la duș. Accesul la vestiare se face pe rând. Atât personalul sălii, cât și sportivii care vin la sală sunt obligați să se dezinfecteze. Centrele sportive sunt obligate să pună la dispoziție soluții dezinfectante. – Masca se folosește obligatoriu la recepție și în oricare spațiu comun, până la intrarea în sala de exerciții. Încă nu avem informații despre deschiderea piscinelor indoor sau outdoor, însă te poți duce fără nicio problemă la activități outdoor precum tenisul.Ce săli se deschid?
În acest moment, în rețeaua 7card sunt peste 650 de centre de relax&sport. Lucrurile se mișcă foarte repede și fiecare sală deschide odată ce pune în aplicare toate măsurile de siguranță. De aceea, pot apărea deschideri de săli noi în fiecare zi, iar noi să nu aflăm chiar în ziua deschiderii de acest lucru.
Ca să ai acces imediat la informații noi, te rugăm să folosești butonul “Centre Sportive” din aplicație. În “Centre Sportive” găsești harta și lista centrelor în care ai acces cu 7card și toate detaliile de contact ale acestora. Non-stop este deschisă secțiunea din aplicație 7card @Home, unde ai acces la clase de grup Live și o colecție de peste 100 de videouri de relax&sport.Regulament
Orice tip de abonament 7card by Gympass este un abonament nominal și poate fi folosit doar de către titularul său.
Toate detaliile despre utilizarea serviciilor 7card se află în Regulament.
Acces cu abonamentele 7card by Gympass
Cu 7card by Gympass, ai acces la cea mai mare rețea de relax&sport din România + acces cu cont premium la cele mai bune aplicații pentru: Nutriție, Fitness pentru Corp&Minte, dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase.
Ai 6 planuri de abonament din care poți să alegi: TONIC (poate fi cumpărat separat sau îl ai inclus în toate celelalte abonamente), READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE+. Detalii despre centrele și aplicațiile disponibile în fiecare plan și prețuri: aici.
Ca să ai acces în centrele din rețeaua 7card:
1. Deschide aplicația 7card când ai ajuns la recepția centrului
2. Apasă pe butonul ACCESS și scanează codul QR generat pe ecranul telefonului tău
Ai acces în centrele din rețeaua 7card incluse în planul achiziționat, o dată pe zi, în orice zi vrei tu. Întreaga listă a centrelor disponibile și distribuirea lor în funcție de planuri o poți vedea în aplicația 7card sau aici.
Ca să ai acces în aplicațiile partenere disponibile cu 7card TONIC (abonament pe care îl poți achiziționa separat sau pe care îl ai inclus în toate celelalte abonamente):
1. Intră în secțiunea TONIC din aplicația 7card
2. Accesează aplicația premium pe care vrei să o folosești și citește pașii de înscriere disponibili pentru fiecare aplicație în parte
3. Apasă butonul ‘Conectează-te’
Fiecare aplicație va trebui descărcată în telefonul tău pentru a te conecta cu contul tău de utilizator 7card și avea acces la conținutul premium al aplicațiilor.
Pentru Nootric, trebuie să alegi limba română ca să poți avea acces la cont premium.
Aplicațiile sunt disponibile în App Store și Google Play.
Tipuri de abonamente 7card by Gympass
În funcție de acordul semnat cu compania care îți oferă 7card by Gympass, ai acces la unul, mai multe sau la toate planurile de abonament.
Cele 6 planuri de abonament 7card by Gympass:
→ TONIC: acces la aplicațiile de wellbeing partenere
→ READY: acces la centrele READY & TONIC inclus
→ STEADY: acces la centrele READY, STEADY & TONIC inclus
→ GO!: acces la centrele READY, STEADY și GO! & TONIC inclus
→ EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO! și EXPLORE & TONIC inclus
→ EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE și EXPLORE PLUS & TONIC inclus
Vezi prețurile de listă aici
Aplicația 7card
Ca să ai acces în centrele de relax&sport din rețeaua 7card, dar și la conținutul premium online prin aplicațiile din secțiunea TONIC, ai nevoie să intri în aplicația 7card – disponibilă în App Store, Google Play și Huawei App Gallery.
– Centre Sportive: vezi info despre centrele din orașul tău & activitățile pe care le poți face
– 7card TONIC: accesezi aplicații premium de Nutriție, Fitness pentru Corp și Minte, Nutriție, Dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase.
– Mesaje: vezi Noutățile de la 7card
– Meniu: Info & Setări abonament
Descarcă aplicația 7card!
App Store
Play StoreAppGallery
Nu îți merge aplicația 7card?
În primul rând, trebuie să știi că nu poți folosi aplicația 7card pe mai multe dispozitive mobile în acelasi timp.
Verifică dacă ai ultima variantă a aplicației disponibilă, ca totul să funcționeze OK. Fă-ți un update dacă nu ai cea mai nouă versiune a aplicației.
Dacă tot ai probleme cu aplicația, încearcă și varianta ‘Clear Data’. Pentru Android -> Ține apăsat pe iconiță până apar mai multe opțiuni legate de aplicație, apasă ‘App info’, apoi selectează ‘Storage’ și apasă ‘Clear Data’.
Pentru iOS este nevoie de dezinstalarea și instalarea din nou a aplicației.
Dacă variantele de mai sus nu funcționează, te rugăm să ne scrii pe formularul de contact de pe 7card.ro/contact.
Cum aleg / schimb un plan de abonament?
Dacă vrei să îți activezi un plan de abonament 7card, o poți face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) prin intermediul departamentului de HR al companiei.
Poți activa oricând vrei un plan superior sau inferior celui pe care îl ai acum.
E simplu: Intră în aplicația 7card -> Meniu -> Abonamentul Meu -> Schimbă Plan / Change Plan.
Dacă schimbarea abonamentului se face prin intermediul departamentului de HR / persoanei responsabile de beneficiile pentru angajați, te rugăm să iei legătura cu colegii tăi responsabili de 7card până la data limită de înscriere / schimbare a abonamentului.
7card pentru Familie & Prieteni
Orice abonament 7card este nominal. Este al tău și numai al tău, oferit prin intermediul companiei. Deci nu poți să îl dai mai departe. Însă atunci când ești abonat activ, poți să oferi acces la 7card by Gympass unui număr maxim de 2 persoane dragi*
Înscrierea unui însoțitor, familie sau prieten apropiat, se face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) înscriere prin intermediul departamentului de HR al companiei.
Poți alege pentru însoțitorii tăi orice tip de abonament 7card disponibil pentru compania ta (TONIC, READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE PLUS). Tu vei alege ce abonament Prieten vrei să le oferi celor dragi. Tot tu va trebui să îi ajuți să aleagă un plan superior sau inferior, atunci când își doresc să își schimbe planul de abonament. În aplicația 7card, secțiunea Meniu -> Abonamentele Prietenilor, vezi detaliile despre abonamentele tip Prieten.
*Anumite companii nu oferă această posibilitate sau oferă posibilitatea înscrierii unui singur însoțitor.
Poți să îți Activezi / Reactivezi / Dezactivezi abonamentul 7card by Gympass direct din aplicație.
Activare
1. Ia-ți aplicația 7card din:
App Store
Play StoreAppGallery
2. Urmează pașii de înscriere din aplicație
Verifică la HR (sau persoana care se ocupă de beneficiile pentru angajați în compania ta) care sunt condițiile pentru activarea abonamentului 7card:
– parolă companie
– în unele companii, înscrierea se face direct prin HR, nu prin app
– activarea abonamentului se face în 1 / 15 ale lunii sau oricând?
Reactivare
1. Intră în aplicația 7card în secțiunea
Meniu -> Abonamentul Meu 2. Apasă pe butonul
REACTIVARE
Dacă butonul REACTIVARE nu e activ, verifică dacă: – ai plătit toate
facturile anterioare? – reactivarea la 7card se face direct prin HR (sau
persoana care se ocupă de beneficii pentru angajații în compania ta) și nu prin aplicație?
Dezactivare
Abonamentul 7card funcționează ca orice alt abonament cu care ești obișnuit (de exemplu, cel de telefonie mobilă). Deci trebuie să-l dezactivezi când nu vrei să mai plătești pentru el.
În aplicația 7card, găsești butonul Dezactivare, pe care îl poți folosi dacă nu vrei să mai folosești abonamentul 7card. Odată ce apeși pe acest buton, abonamentul tău va fi activ până în ultima zi plătită, iar apoi se va dezactiva.
În anumite companii, dezactivarea se face direct la HR / persoana care se ocupă de beneficiile angajaților. În acest caz, butonul Dezactivare nu este activ în aplicație.
Abonamente 7card se prelungesc automat la finalul perioadei de valabilitate, pentru încă o perioadă, dacă utilizatorul nu a luat măsura dezactivării voluntare. Este de datoria abonatului 7card să se dezactiveze, dacă acesta își dorește dezactivarea abonamentului său.
Poți fi conectat la aplicația 7card doar de pe un singur telefon mobil
Dacă te conectezi la aplicația 7card de pe un nou telefon mobil, vei fi automat deconectat de pe dispozitivul mobil (mobil / tabletă) pe care erai anterior conectat. Dacă vrei să revii la dispozitivul pe care îl foloseai anterior va trebui să contactezi departamentul Relații Clienți.
Plata Automată
O soluție care te ajută să plătești la timp abonamentul, fără să mai fie nevoie să îți pui remindere: activează-ți Plata Automată!
Durează doar 10 secunde. În app 7card, intră în secțiunea Meniu -> Profilul Meu -> Abonamentul Meu -> Activează Plata Automată
Vezi cum poți să îți setezi Plata Automată!
În aplicația 7card, secțiunea Meniu, găsești absolut toate informațiile despre abonamentul tău 7card
– Statusul abonamentului și când se reînnoiește
– Facturi & Setări plată, inclusiv plată recurentă
– Adaugă Prieteni și gestionarea abonamentelor lor
– Setări comunicări de marketing & oferte
– Chat cu departamentul Relații Clienți
Vezi: Acces la mișcare, în siguranță!
Dă play să vezi cum faci mișcare în siguranță!
#1 Cum ajungi la sală, o să vezi că au fost luate toate măsurile ca tu să te antrenezi în siguranță. Tu păstrează distanța recomandată de 1,5 m.
#2 Accesul se face pe baza Certificatului Verde, scanat la recepția sălii. Vezi mai multe info în secțiunile din Întrebări Frecvente Incidență 3 – 6 la o mie de locuitori și Incidență peste 6 la o mie de locuitori.
#3 Ai spațiu berechet ca să știi că ești în siguranță! Sălile se pot umple doar până la 50% din capacitate, deci… de 2 ori mai mult spațiu pentru tine!
#4 Ai la dispoziție dezinfectanți pe care să îi folosești înainte și după ce folosești echipamentele, pentru aparate și pentru mâini!
#5 Înainte să te întorci fresh acasă, folosești vestiarele și dușurile în siguranță. Aici ai inclusiv dezinfectanți puși la dispoziția ta.
Incidență 3 – 6 la o mie de locuitori
Update: 16 septembrie 2021
Accesul la piscine, în localitățile unde incidența cumulată la 14 zile este între 3 și 6 la 1000 de locuitori, și accesul la săli de sport / fitness, în localitățile în care incidența cumulată la 14 zile este între 4 și 6 la 1000 de locuitori, se face pe baza Certificatului Verde (certificatul digital al Uniunii Europene, privind Covid-19).
Certificatul Verde atestă că o persoană:
✅ a fost vaccinată împotriva SARS-CoV-2 și au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare
✅ prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore
✅ se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării
👉 Se poate folosi 50% din capacitatea maximă a spațiului, iar în cazul sălilor de sport/fitness va fi asigurată o suprafață de minimum 7 mp pentru fiecare persoană.
👉 Reprezentanții sălilor de sport / fitness și piscinelor sunt responsabili de și au obligația scanării codului QR de pe certificatul digital al UE privind COVID-19, prin aplicația mobilă Check DCC, pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.
Vezi aici mai multe detalii despre Hotărârea de Guvern și despre Certificatul Verde.
Știm cât de importantă e mișcarea ca să rămânem sănătoși la corp și la minte!
Indiferent de cum alegeți să faceți mișcare în această perioadă – în sală, de acasă sau pe afară – să aveți grijă de voi și de cei din jurul nostru!
Incidență peste 6 la o mie de locuitori
Update: 1 octombrie 2021
Conform Hotărârii de Guvern din 30.09.2021 privind măsurile adoptate pentru prevenirea și răspândirea Covid-19 în zonele în care incidența cumulată a cazurilor, în ultimele 14 zile, este mai mare de 6/1000 de locuitori, accesul în săli de sport / fitness și piscine se face astfel:
✅ doar în intervalul orar 5:00-24:00, cu participarea persoanelor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, dacă toți participanții sunt persoane vaccinate împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare sau persoane care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2
✅ Nu este permis accesul celor care prezintă un test negativ, indiferent dacă este PCR sau test rapid antigen
👉 Accesul se va face pe baza Certificatului Verde (certificatul digital al Uniunii Europene privind Covid-19), care atestă dacă o persoană este vaccinată sau a trecut prin boală.
👉 Reprezentanții sălilor de sport / fitness și piscinelor sunt responsabili de și au obligația scanării codului QR de pe certificatul digital al UE privind COVID-19, prin aplicația mobilă Check DCC, pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.
Vezi aici mai multe detalii despre Hotărârea de Guvern și despre Certificatul Verde.
Cât costă și cum se efectuează plata pentru abonamentul 7card?
Suma platită și modalitatea de plată diferă de la caz la caz, în funcție de contactul agreat între compania pentru care lucrezi și 7card. În unele cazuri, compania plătește acest beneficiu parțial sau integral. Dacă este stabilită o plată din partea ta, aceasta se poate efectua lunar, semestrial sau anual direct către noi sau prin intermediul companiei tale.
Îți punem la dispoziție mai multe modalități de plată:
– direct din contul tău 7card, folosind platforma de plăți on-line (este metoda de plată pe care ți-o recomandăm);
– prin transfer din contul tău de on-line banking, în contul nostru notat pe factură;
– cash, la sediul oricărei bănci, pe baza facturii, în contul notat pe aceasta (atenție însă la comisionul bancar, care nu este suportat de către 7card).
P.S.: Pentru plata în avans la abonamentele 7card de 6 sau 12 luni, ai opțiunea de plată prin rate + alte surprize plăcute!
Când se face plata abonamentului?
În prima lună de abonament, ai la dispoziție 7 zile pentru a face plata, începând din ziua primirii facturii. Apoi, plata se va face întotdeauna în avans, data scadentă fiind prima zi dintr-o nouă lună de abonament.
Ce este o factură de regularizare?
O astfel de factură se emite atunci când ai înregistrat în program un însoțitor care are abonamentul activ de la o altă dată față de momentul în care îți începi tu abonamentul lună de lună. Prin această regularizare el este adus la aceeași zi de facturare cu tine începând de luna viitoare.
Ce se întamplă dacă însoțitorul meu nu își achită factura la timp?
Factura pentru însoțitor este emisă pe numele tău, iar obligația de plată îți revine ție, nu lui. În cazul în care aceasta rămâne restantă, se vor suspenda toate abonamentele din contul tău, până la data înregistrării plății restante, iar zilele în care nu ai putut merge la sală nu vor putea fi recuperate. Avem nevoie să îți respecți termenul de plată ca noi să ne putem respecta anjagamentul față de tine, colegii tăi și colaboratorii noștri :).
Cum se activează plata automată a abonamentului/recurentă?
Ca să activezi opțiunea de plată recurentă este necesar să faci o primă plată manuală mai întâi, ca platforma de plăți on-line să îți poată înregistra datele de plată. După ce dai click pe plătește din contul tău, trebuie să alegi plată recurentă și apoi să continui procedura de plată până la capăt. Începând cu următoarea factură, în ziua scadentă, suma va fi retrasă automat din contul tău.
Cum schimb detaliile cardului pentru plata recurentă?
Cardurile bancare expiră, se pierd, se strică, așa că toate șansele sunt ca la un moment dat să ai nevoie să schimbi cardul din care se face plata abonamentului tău. Pentru acest lucru este necesar să aștepți emiterea unei noi facturi, să anulezi plata recurentă, din contul tău, după care să faci o nouă plată manuală, introducând detaliile noului card.
Cum dezactivez plata recurentă?
Dacă ai activat o plată recurentă, adică ai optat să ți se retragă în mod automat banii pentru abonament, la fiecare factură, poți dezactiva această opțiune direct din contul tău de pe desktop sau din aplicația de mobil. Atenție însă, dezactivarea plății recurente înseamnă că va trebui să faci o plată manuală pentru a continua abonamentul. Ai anulat o modalitate de plată, nu abonamentul în sine.
De ce este abonamentul suspendat?
Abonamentul se suspendă și nu mai poate fi folosit dacă nu se înregistrează plata la timp. Pentru a putea folosi serviciile 7card din nou, este necesar să faci plata cât mai curând. Suspendarea se ridică automat, din momentul în care plata este confirmată. Zilele în care nu ai putut folosi abonamentul, fiindcă ai întârziat plata, nu vor putea fi recuperate.
Prin ce diferă un abonament de însoțitor față de unul de angajat?
Însoțitorul este o persoană care nu lucrează în cadrul unei companii cu care noi colaborăm și care altfel nu ar putea să își facă abonament, fiindcă nu lucrăm în mod direct cu persoane fizice, îți amintești? 🙂 El este înscris de către angajat și beneficiază de aceleași servicii ca și acesta. Dacă însă angajatul se retrage din program, abonamentul însoțitorului se va dezactiva după ce îi expiră perioada deja achitată. Și nu, nu trebuie să iei însoțitorul după tine, fiecare merge la ce activități sau centre își dorește.
Cum înscriu un însoțitor la 7card?
Când ai abonament 7card, poți să oferi acces la 7card și altor 2 persoane dragi.
Atunci când îți faci 7card, ai opțiunea de a aduce și însoțitori. În funcție de tipul contractului agreat cu compania ta, înscrierea însoțitorilor se poate face într-unul din aceste moduri: direct la HR sau odată cu înregistrarea ta, pe linkul de înscriere pe care intri să îți faci 7card, bifând opțiunea “Vreau să înscriu un însoțitor” și completând datele de acolo.
Dacă ai deja 7card, înregistrarea însoțitorului se face direct din contul tău, pe mobil sau desktop, din tab-ul Contul meu. În cazul în care această opțiune nu este disponibilă, înseamnă că înregistrarea lui se face direct la HR-ul tău.
Cum își face cont însoțitorul?
Ca să poată folosi 7card, însoțitorul tău trebuie să își descarce aplicația 7card. Imediat după ce a fost înregistrat în program de către tine, pe adresa lui de e-mail au fost trimise detaliile contului său pe care le poate folosi ca să se logheze.
Cum se facturează însoțitorul?
Abonamentul însoțitorulului se facturează direct către angajatul care l-a înregistrat în program (pe numele angajatului) și pe aceeași factură cu abonamentul principal. Responsabilitatea pentru plată îi revine angajatului.
Ce se întamplă dacă însoțitorul meu nu își achită factura la timp?
Factura pentru însoțitor este emisă pe numele tău, iar obligația de plată îți revine ție, nu lui. În cazul în care aceasta rămâne restantă, se vor suspenda toate abonamentele din contul tău, până la data înregistrării plății restante, iar zilele în care nu ai putut merge la sală nu vor putea fi recuperate. Nu vrem să părem prea duri, dar avem nevoie să îți respecți termenul de plată ca noi să ne putem respecta anjagamentul față de tine și colaboratorii noștri cu brio:).
Dacă eu mă retrag din program, însoțitorul meu poate să continue?
Noi nu am găsit vreun motiv bun pentru care ai vrea să renunți la abonament, dar dacă vrei totuși să faci asta trebuie să știi că însoțitorul tău nu va mai putea continua, după ce perioada achitată deja va expira. Fără tine, nu prea o să mai aibă pentru cine să fie însoțitor :(.
Unde regăsesc lista partenerilor de discount?
By default, site-ul și aplicația 7card îți arată lista de săli și de activități sportive, însă poți face schimbul utilizând opțiunea filtre și selectând lista de discount-uri.
Cum pot beneficia de discount-urile oferite de partenerii afiliați?
Pentru a beneficia de reduceri, trebuie să prezinți cardul sau aplicația la recepția partenerului și vei obține discount-ul pe loc. Nu există restricții pentru numărul de discount-uri la care poți merge într-o zi/săptămână/lună/etc.
Listă termeni
→ Abonament = serviciul oferit de 7card în baza contractului cu firma pentru care lucrezi
→ Activ = status al abonamentul ce permite utilizarea lui în momentul de față
→ Coplată = taxă suplimentară (pe lângă prețul abonamentului) pe care abonatul 7card o achită la recepția anumitor săli din program pentru a avea acces la activitatea dorită
→ Cod QR = un cod generat din aplicația de mobil 7card, care trebuie scanat la device-ul aflat la recepția sălii și care îți permite accesul în sală
→ Device sală = aparat aparținând 7card, aflat la recepția sălii, unde se scaneză codul QR generat de aplicație sau cardul și care confirmă valabilitatea abonamentului
→ Dezactivat = status al abonamentului ce nu permite utilizarea serviciului în acest moment
→ Formular înscriere = formular printat ce se regăsește la recepția sălii și care poate fi completat de abonat (nume, serie abonament, data și semnătură) în cazul în care sistemul informatic al 7card nu funcționează
→ Însoțitor = persoană înregistrată în program de către un angajat care are 7card
→ În curs de activare = status al abonamentului ce va permite utilizarea acestuia la o anumită dată în viitor și care nu permite utilizarea abonamentului în momentul de față
→ În curs de dezactivare = status al abonamentului ce permite utilizarea serviciului în momentul de față dar numai până când perioada deja achitată va expira, dată de la care serviciul nu va mai putea fi folosit
→ Program = face referire la serviciile oferite de 7card
→ Reactivare = proces prin care un abonament deja existent va putea fi folosit de la o anumită dată
→ Recurență
= descrie abonamentul 7card, care continuă în mod automat lună de lună, până când acesta va fi dezactivat din cont de către utilizator
= descrie un tip de plată setat de către abonat prin care suma aferentă abonamentului se extrage automat de pe cardul clientului, la scadența facturii
→ Regularizare = factură emisă pentru a aduce un însoțitor recent înscris în program la acceași dată de facturare cu angajatul
→ Suspendare = plată neînregistrată la scadența facturii și care nu mai permite utilizarea abonamentului până când plata nu este confirmată
→ Utilizator = abonat 7card