Află totul despre accesul cu 7card

Scanează codul QR de pe telefonul abonatului
Pentru acces, abonatul trebuie să scaneze codul QR care apare pe ecranul telefonului lui atunci când apasă pe butonul Acces din aplicația 7card pentru abonați.
Dacă mesajul afișat la scanarea ecranului este Abonament activ, atunci abonatul poate intra.
Scanezi codul QR cu ajutorul aparatului Famoco din locația ta sau, în cazul în care nu ai un aparat Famoco, cu aplicația 7card (disponibilă doar pentru Android, în Google Play).
Dacă nu ai un aparat Famoco în locația ta, descarcă acum aplicația 7card pentru centre sportive!
Google Play


Mai mult despre scanarea codurilor QR?
Când nu este permis accesul abonaților 7card în centrul tău?
În centrul tău au acces doar abonații 7card cu un plan de abonament compatibil cu accesul în centrul tău sau superior.
- Cu planul READY, ai acces la centrele: READY
- Cu planul STEADY, ai acces la centrele: READY, STEADY
- Cu planul GO!, ai acces la centrele: READY, STEADY, GO!
- Cu planul EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE
- Cu planul EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE PLUS
Toată vizibilitatea de care ai nevoie
Butonul Scanare
Aici scanezi codurile QR de acces generate de aplicația 7card de pe telefoanele abonaților.
Statusul tău de Vizite
Luna curentă: Vezi câți abonați 7card ți-au trecut pragul în această lună
Astăzi: Vezi câți abonați au venit astăzi
Luna trecută: Vezi câți abonați 7card au venit în luna trecută
Butonul Acasă
Te întoarce la Ecranul Principal.
Butonul Vizite
Vezi toate vizitele efectuate de abonații 7card, cu toate detaliile specifice: număr total de vizite / zi, nume abonați, ora de sosire.
Butonul Utilizatori
Aplicația 7card de scanare a codurilor QR de acces poate fi instalată pe orice dispozitiv mobil și poate fi folosită de persoanele autorizate, cu un username ce coincide cu adresa de e-mail și parola stabilită în urma unui e-mail de confirmare. Butonul Utilizatori te ajută să adaugi și să ștergi adresele de e-mail ale colegilor autorizați să instaleze aplicația pe alte dispozitive, cu un username ce coincide cu adresa de e-mail și parola stabilită în urma unui e-mail de confirmare.
Butonul Info
Info despre 7card și Contact.

Alte mesaje ce pot apărea pe ecran:
- Acces Interzis! - Abonatul nu are un tipul de abonament corespunzător pentru a avea acces în centrul vostru. Vizita nu poate fi înregistrată.
- Cod Incorect - Codul de acces nu a putut fi identificat. Abonatul poate încerca generarea unui nou cod QR.
- Abonament Inactiv - Accesul abonatului 7card nu este permis.
- Abonament în curs de activare - Accesul abonatului 7card nu este permis până când nu este activat abonamentul.
- Limita zilnică depășită - Abonamentul 7card poate fi folosit doar o dată pe zi. Abonatul a depășit această limită, deci accesul nu este permis.
- Locație Sală Incorectă - Scanarea codului a avut loc în altă zonă decât în incinta centrului vostru, deci accesul abonaților 7card în centru nu este permisă.
Rezultate în timp real, transparență totală
Cu aplicația 7card for Gyms beneficiezi de:
- 100% transparență în ce privește accesul abonaților 7card, care se face în baza scanării codului QR afișat pe ecranul telefonului abonatului
- Raport în timp real al tuturor vizitelor realizate de abonații 7card în centrul tău
- Opțiunea de a alege ce persoane din echipa ta să fie autorizate pentru a oferi acces abonaților 7card în centrul tău de relax & sport