Asistență chat

Chat-ul este disponibil în aplicația 7card.

Asistență chat

Chat-ul este disponibil în aplicația 7card.

Asigură-te că ai notificările activate pentru aplicația 7card, ca să poți vedea răspunsul nostru.

Întrebări frecvente

  • General
  • Subscription
  • Application & Access
  • Network
  • Payments
  • Companions
  • Promotions
  • Terms
  • Errors

Cum se reactivează abonamentul 7card?

Din 15 iunie, va fi activ în aplicația 7card butonul REACTIVARE.. Intri în aplicație -> secțiunea Meniu -> apeși pe butonul REACTIVARE. Urmezi acești pași, iar în maxim 2 ore abonamentul tău se reactivează. Tot în secțiunea Meniu, vezi și numărul de zile rămase disponibile pentru folosirea abonamentului care a fost “înghețat”. Dacă nu îți activezi singur abonamentul 7card, acesta va fi activat automat în data de 15 iulie.

Nu ai găsit butonul de REACTIVARE în aplicație? Poate pentru că: A. Trebuie să faci update aplicației B. Reactivarea abonamentului 7card se face în cadrul companiei tale prin intermediul departamentului de HR, deci va trebui să iei legătura direct cu departamentul HR. Tot din 15 iunie, abonamentul 7card include și acces la clase online de grup, în secțiunea 7card @Home din aplicație.

În ce condiții se deschid sălile?

Conform ultimelor informații din partea autorităților: – Accesul se face în baza unei programări

– Pentru zona de aparate, fiecare persoană va avea o suprafață alocată de 7 metri. Pentru clasele de grup, suprafața alocată pentru o persoană este de 10 metri. – Este obligatoriu triajul epidemiologic și termometrizarea fiecărei persoane. Este interzis accesul persoanelor cu temperatură mai mare de 37.3 °C. – Acces permis în vestiare, dar nu și la duș. Accesul la vestiare se face pe rând. Atât personalul sălii, cât și sportivii care vin la sală sunt obligați să se dezinfecteze. Centrele sportive sunt obligate să pună la dispoziție soluții dezinfectante. – Masca se folosește obligatoriu la recepție și în oricare spațiu comun, până la intrarea în sala de exerciții. Încă nu avem informații despre deschiderea piscinelor indoor sau outdoor, însă te poți duce fără nicio problemă la activități outdoor precum tenisul.

Ce săli se deschid?

În acest moment, în rețeaua 7card sunt peste 650 de centre de relax&sport. Lucrurile se mișcă foarte repede și fiecare sală deschide odată ce pune în aplicare toate măsurile de siguranță. De aceea, pot apărea deschideri de săli noi în fiecare zi, iar noi să nu aflăm chiar în ziua deschiderii de acest lucru.

Ca să ai acces imediat la informații noi, te rugăm să folosești butonul “Centre Sportive” din aplicație. În “Centre Sportive” găsești harta și lista centrelor în care ai acces cu 7card și toate detaliile de contact ale acestora. Non-stop este deschisă secțiunea din aplicație 7card @Home, unde ai acces la clase de grup Live și o colecție de peste 100 de videouri de relax&sport.

Regulament

Orice tip de abonament 7card by Gympass este un abonament nominal și poate fi folosit doar de către titularul său.

Toate detaliile despre utilizarea serviciilor 7card se află în Regulament.

Acces cu abonamentele 7card by Gympass

Cu 7card by Gympass, ai acces la cea mai mare rețea de relax&sport din România + acces cu cont premium la cele mai bune aplicații pentru: Nutriție, Fitness pentru Corp&Minte, dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase.

Ai 6 planuri de abonament din care poți să alegi: TONIC (poate fi cumpărat separat sau îl ai inclus în toate celelalte abonamente), READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE+. Detalii despre centrele și aplicațiile disponibile în fiecare plan și prețuri: aici.

Ca să ai acces în centrele din rețeaua 7card:
1. Deschide aplicația 7card când ai ajuns la recepția centrului
2. Apasă pe butonul ACCESS și scanează codul QR generat pe ecranul telefonului tău

Ai acces în centrele din rețeaua 7card incluse în planul achiziționat, o dată pe zi, în orice zi vrei tu. Întreaga listă a centrelor disponibile și distribuirea lor în funcție de planuri o poți vedea în aplicația 7card sau aici.

Ca să ai acces în aplicațiile partenere disponibile cu 7card TONIC (abonament pe care îl poți achiziționa separat sau pe care îl ai inclus în toate celelalte abonamente):
1. Intră în secțiunea TONIC din aplicația 7card
2. Accesează aplicația premium pe care vrei să o folosești și citește pașii de înscriere disponibili pentru fiecare aplicație în parte
3. Apasă butonul ‘Conectează-te’

Fiecare aplicație va trebui descărcată în telefonul tău pentru a te conecta cu contul tău de utilizator 7card și avea acces la conținutul premium al aplicațiilor.

Pentru Nootric, trebuie să alegi limba română ca să poți avea acces la cont premium.

Aplicațiile sunt disponibile în App Store și Google Play.

Tipuri de abonamente 7card by Gympass

În funcție de acordul semnat cu compania care îți oferă 7card by Gympass, ai acces la unul, mai multe sau la toate planurile de abonament.

Cele 6 planuri de abonament 7card by Gympass:
→ TONIC: acces la aplicațiile de wellbeing partenere
→ READY: acces la centrele READY & TONIC inclus
→ STEADY: acces la centrele READY, STEADY & TONIC inclus
→ GO!: acces la centrele READY, STEADY și GO! & TONIC inclus
→ EXPLORE: acces la centrele READY, STEADY, GO! și EXPLORE & TONIC inclus
→ EXPLORE PLUS: acces la centrele READY, STEADY, GO!, EXPLORE și EXPLORE PLUS & TONIC inclus

Vezi prețurile de listă aici

Aplicația 7card

Ca să ai acces în centrele de relax&sport din rețeaua 7card, dar și la conținutul premium online prin aplicațiile din secțiunea TONIC, ai nevoie să intri în aplicația 7card – disponibilă în App Store, Google Play și Huawei App Gallery.

Centre Sportive: vezi info despre centrele din orașul tău & activitățile pe care le poți face
7card TONIC: accesezi aplicații premium de Nutriție, Fitness pentru Corp și Minte, Nutriție, Dezvoltare de Obiceiuri Sănătoase.
Mesaje: vezi Noutățile de la 7card
Meniu: Info & Setări abonament

Descarcă aplicația 7card!

App Store
Play Store
AppGallery

Nu îți merge aplicația 7card?

În primul rând, trebuie să știi că nu poți folosi aplicația 7card pe mai multe dispozitive mobile în acelasi timp.

Verifică dacă ai ultima variantă a aplicației disponibilă, ca totul să funcționeze OK. Fă-ți un update dacă nu ai cea mai nouă versiune a aplicației.

Dacă tot ai probleme cu aplicația, încearcă și varianta ‘Clear Data’. Pentru Android -> Ține apăsat pe iconiță până apar mai multe opțiuni legate de aplicație, apasă ‘App info’, apoi selectează ‘Storage’ și apasă ‘Clear Data’.

Pentru iOS este nevoie de dezinstalarea și instalarea din nou a aplicației.

Dacă variantele de mai sus nu funcționează, te rugăm să ne scrii pe formularul de contact de pe 7card.ro/contact.

Cum aleg / schimb un plan de abonament?

Dacă vrei să îți activezi un plan de abonament 7card, o poți face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) prin intermediul departamentului de HR al companiei.

Poți activa oricând vrei un plan superior sau inferior celui pe care îl ai acum.

E simplu: Intră în aplicația 7card -> Meniu -> Abonamentul Meu -> Schimbă Plan / Change Plan.

Dacă schimbarea abonamentului se face prin intermediul departamentului de HR / persoanei responsabile de beneficiile pentru angajați, te rugăm să iei legătura cu colegii tăi responsabili de 7card până la data limită de înscriere / schimbare a abonamentului.

7card pentru Familie & Prieteni

Orice abonament 7card este nominal. Este al tău și numai al tău, oferit prin intermediul companiei. Deci nu poți să îl dai mai departe. Însă atunci când ești abonat activ, poți să oferi acces la 7card by Gympass unui număr maxim de 2 persoane dragi*

Înscrierea unui însoțitor, familie sau prieten apropiat, se face în funcție de acordul semnat cu compania ta: 1) direct din aplicația 7card sau 2) înscriere prin intermediul departamentului de HR al companiei.

Poți alege pentru însoțitorii tăi orice tip de abonament 7card disponibil pentru compania ta (TONIC, READY, STEADY, GO!, EXPLORE, EXPLORE PLUS). Tu vei alege ce abonament Prieten vrei să le oferi celor dragi. Tot tu va trebui să îi ajuți să aleagă un plan superior sau inferior, atunci când își doresc să își schimbe planul de abonament. În aplicația 7card, secțiunea Meniu -> Abonamentele Prietenilor, vezi detaliile despre abonamentele tip Prieten.

*Anumite companii nu oferă această posibilitate sau oferă posibilitatea înscrierii unui singur însoțitor.

Poți să îți Activezi / Reactivezi / Dezactivezi abonamentul 7card by Gympass direct din aplicație.

Activare

1. Ia-ți aplicația 7card din:

App Store
Play Store
AppGallery

2. Urmează pașii de înscriere din aplicație

Verifică la HR (sau persoana care se ocupă de beneficiile pentru angajați în compania ta) care sunt condițiile pentru activarea abonamentului 7card:
– parolă companie
– în unele companii, înscrierea se face direct prin HR, nu prin app
– activarea abonamentului se face în 1 / 15 ale lunii sau oricând?

Reactivare

1. Intră în aplicația 7card în secțiunea
Meniu -> Abonamentul Meu 2. Apasă pe butonul
REACTIVARE

Dacă butonul REACTIVARE nu e activ, verifică dacă: – ai plătit toate
facturile anterioare? – reactivarea la 7card se face direct prin HR (sau
persoana care se ocupă de beneficii pentru angajații în compania ta) și nu prin aplicație?

Dezactivare

Abonamentul 7card funcționează ca orice alt abonament cu care ești obișnuit (de exemplu, cel de telefonie mobilă). Deci trebuie să-l dezactivezi când nu vrei să mai plătești pentru el.

În aplicația 7card, găsești butonul Dezactivare, pe care îl poți folosi dacă nu vrei să mai folosești abonamentul 7card. Odată ce apeși pe acest buton, abonamentul tău va fi activ până în ultima zi plătită, iar apoi se va dezactiva.

În anumite companii, dezactivarea se face direct la HR / persoana care se ocupă de beneficiile angajaților. În acest caz, butonul Dezactivare nu este activ în aplicație.

Abonamente 7card se prelungesc automat la finalul perioadei de valabilitate, pentru încă o perioadă, dacă utilizatorul nu a luat măsura dezactivării voluntare. Este de datoria abonatului 7card să se dezactiveze, dacă acesta își dorește dezactivarea abonamentului său.

How do I subscribe?

Depending on the company your work for, there may be many ways to apply for a subscription: look up the company you work for and see how easy it is to relax and exercise with 7card.

Can a natural person become a 7card user?

Let’s see! Our program is exclusively intended for companies and their employees. But if you put us in touch with a benefits manager in your company, we promise to send them a cooperation offer. Alternatively, you may become a Companion for someone who already has a 7card. Read the “Companions” section below, there may be a solution for you!

When do I start using the 7card subscription?

If the company you work for pays the entire amount of your subscription or part of it, then you will be able to go to leisure and sports centres in the 7card network starting on the next 1st or 15th day of the month, depending on the date set by the company and listed in the internal communication your company received from 7card.
If you enrol on the 7card website and you pay your subscription yourself, you can choose the activation date when filling out the enrolment form.

How do I open an account?

Your account is automatically created when you enrol. To log in, you have to use the username and password received by e-mail (tip: the username is the e-mail address you enrolled with).

Can my companion open an account?

Of course. They were also e-mailed (at the enrolling e-mail address) the access data for their account.

Can I still use my 7card subscription if I changed employment?

The subscription will remain valid for the period already paid for, then it will be deactivated. To continue, you will have to re-enrol for the new company (if it cooperates with us), by using the new e-mail address provided by the new employer.

How do I activate a previous subscription?

It depends on how we cooperate with the company you work for. You can activate it directly from your user account. If this option is not available in your account, then you should talk with your HR about reactivating your subscription. In any case, a new enrolment is not required. You will use the old account.

What if I forgot or lost my password?

The password can be set/reset directly from the application, by using your username (e-mail address) and selecting the password generation option, or on the website: www.7card.ro, My Account tab and I Forgot My Password.

How do I deactivate my subscription?

It depends on how we cooperate with the company you work for. If this option is not available in your account, then you should talk with your HR about cancelling your subscription.

How do I use the 7card services?

After registering, the next step is to install the 7card app on your mobile – you will use it to access the network by scanning the app-generated QR code at the gym’s desk.

Where do I download the application?

The 7card application can be downloaded from App Store (for iPhone) or Google Play (for Android) (it’s the orange icon!) 😉

How do I log-in?

To log in, you have to use the username (the e-mail address you enrolled with) and the password received by e-mail. If you forgot your password or lost the Account Activation e-mail sent by 7card, your password can be set/reset directly from the application, by using your username and selecting the password generation option or on the website: www.7card.ro, the My Account tab, and I Forgot My Password.

How do I get access to the 7card approved centres?

After you log in into the application, on the first page (map tab), you will find the ACCESS button (orange button on the lower left side of the screen). By selecting ACCESS you will generate a QR code you will have to scan on the device at the gym’s desk.

How do I use the 7card application without mobile data on my phone?

Once logged into the application, it can generate QR codes without being connected to the Internet. However, you can’t log into the application without an Internet connection, so you will have to have access to your phone’s data connection or a wifi network in the first stage, then you will remain logged on. Therefore, you need Internet to log on the first time, but not when generating and scanning the QR code.

Can I install the app on multiple devices?

The 7card app, yes, but using access without the account. However, you can’t log in on multiple devices. You will therefore have access on the phone of the first log-in.

Once registered, when do I receive the card?

If you are not up with the news, you will expect to be delivered a card in order to access leisure and sports activities with 7card, but this is no longer the case. The network centres can be now accessed with the 7card app, because plastic card are no longer issued.

My card is lost or damaged, how do I access the gym?

We understand! We don’t like it either when something is lost or broken… if you no longer have the use of your card, it is time to go next level: the 7card mobile app! We remind you than physical cards are no longer issued.

Do I have to pick a gym or do I have access to the entire network?

Flexibility is one of the values we believe in, therefore 7card will give you access to any of the network gyms when you wish to exercise. Maybe one day it’s fitness close to office, another day it’s a class of Kangoo Jumps close to home, and the third day it’s a tennis match. The options are endless and the choice is YOURS!

What is the co-payment?

In most cases there is no need for co-payment, in others yes. The co-payment is an additional fee (besides the subscription price) which the subscriber pays at certain gyms from the network. The co-payment may be paid to access all or merely one of the activities at a certain gym. When co-payment applies, details thereof are mentioned in the Remarks field from the gym’s webpage.

How do you use 7card for tennis, squash, padel or padbol?

From the total cost of renting the squash, tennis, padel or padbol field, deduct 15 lei (in Bucharest) or 10 lei (in other cities) for each 7card shown at the gym’s desk. One 7card can be used only once (for one rental hour) in one day. The value of the 7card subscriptions presented will be accrued, hence the final price per hour will be considerably lower.

What can I do if the gym I usually go to is not part of the 7card network?

We want to provide you with the best choice of activities and gyms. Therefore, if you prefer a certain gym, tell us about it at 7card@benefitseven.ro, and we will try to include it in our future offers.

Vezi: Acces la mișcare, în siguranță!

Dă play să vezi cum faci mișcare în siguranță!

#1 Cum ajungi la sală, o să vezi că au fost luate toate măsurile ca tu să te antrenezi în siguranță. Tu păstrează distanța recomandată de 1,5 m.

#2 Accesul se face pe baza Certificatului Verde, scanat la recepția sălii. Vezi mai multe info în secțiunile din Întrebări Frecvente Incidență 3 – 6 la o mie de locuitori și Incidență peste 6 la o mie de locuitori.

#3 Ai spațiu berechet ca să știi că ești în siguranță! Sălile se pot umple doar până la 50% din capacitate, deci… de 2 ori mai mult spațiu pentru tine!

#4 Ai la dispoziție dezinfectanți pe care să îi folosești înainte și după ce folosești echipamentele, pentru aparate și pentru mâini!

#5 Înainte să te întorci fresh acasă, folosești vestiarele și dușurile în siguranță. Aici ai inclusiv dezinfectanți puși la dispoziția ta.

Incidență 3 – 6 la o mie de locuitori

Update: 16 septembrie 2021

Accesul la piscine, în localitățile unde incidența cumulată la 14 zile este între 3 și 6 la 1000 de locuitori, și accesul la săli de sport / fitness, în localitățile în care incidența cumulată la 14 zile este între 4 și 6 la 1000 de locuitori, se face pe baza Certificatului Verde (certificatul digital al Uniunii Europene, privind Covid-19).

Certificatul Verde atestă că o persoană:

✅ a fost vaccinată împotriva SARS-CoV-2 și au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare

✅ prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore

✅ se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării

👉 Se poate folosi 50% din capacitatea maximă a spațiului, iar în cazul sălilor de sport/fitness va fi asigurată o suprafață de minimum 7 mp pentru fiecare persoană.

👉 Reprezentanții sălilor de sport / fitness și piscinelor sunt responsabili de și au obligația scanării codului QR de pe certificatul digital al UE privind COVID-19, prin aplicația mobilă Check DCC, pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.

Vezi aici mai multe detalii despre Hotărârea de Guvern și despre Certificatul Verde.

Știm cât de importantă e mișcarea ca să rămânem sănătoși la corp și la minte!
Indiferent de cum alegeți să faceți mișcare în această perioadă – în sală, de acasă sau pe afară – să aveți grijă de voi și de cei din jurul nostru!

Incidență peste 6 la o mie de locuitori

Update: 1 octombrie 2021

Conform Hotărârii de Guvern din 30.09.2021 privind măsurile adoptate pentru prevenirea și răspândirea Covid-19 în zonele în care incidența cumulată a cazurilor, în ultimele 14 zile, este mai mare de 6/1000 de locuitori, accesul în săli de sport / fitness și piscine se face astfel:

✅ doar în intervalul orar 5:00-24:00, cu participarea persoanelor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, dacă toți participanții sunt persoane vaccinate împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare sau persoane care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2

✅ Nu este permis accesul celor care prezintă un test negativ, indiferent dacă este PCR sau test rapid antigen

👉 Accesul se va face pe baza Certificatului Verde (certificatul digital al Uniunii Europene privind Covid-19), care atestă dacă o persoană este vaccinată sau a trecut prin boală.

👉 Reprezentanții sălilor de sport / fitness și piscinelor sunt responsabili de și au obligația scanării codului QR de pe certificatul digital al UE privind COVID-19, prin aplicația mobilă Check DCC, pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.

Vezi aici mai multe detalii despre Hotărârea de Guvern și despre Certificatul Verde.

How much does it cost and how do I pay for the 7card subscription?

The paid amount and payment method differ from one case to another, according to the contract between your employer and 7card. In some cases, the employer will pay for this benefit in full or in part. If you have to pay a part, the payment can be made monthly, bi-annually or annually, directly to us or via your employer. There are several payment methods available to you: – directly from your 7card account, using the on-line payment platform (this is the preferred payment method); – by transfer from your banking account to our account as shown on the invoice, via your on-line banking service; – cash at all domestic banks, in the account written on the invoice (be aware of the banking fees, which are not incurred by 7card). P.S.: For advance payments for the 6 or 12 month 7card subscriptions, you may choose to pay in several instalments + other nice surprises!

When is the subscription fee due?

On the first month of the subscription, you will have 7 days to pay the invoice, starting from the invoice receipt day. Then, the payment will be always done in advance, the due date being the first day from the new subscription month.

What is a settlement invoice?

Such an invoice is issued when you registered a companion with an active subscription starting from another date than when you started your monthly subscription. By this settlement, that subscription will be invoiced on the same day as your subscription, starting from the following month.

What happens if my companion fails to pay their invoice in due time?

The invoice for the companion is issued in your name, and the payment obligation is yours, not theirs. If the invoice becomes outstanding, all subscriptions in your account will be suspended until the outstanding amount is settled, and the days you couldn’t go to the gym will not be recoverable. We need you to meet the payment deadline so that we can meet our commitment to you, your co-workers and our collaborators :).

How do I activate the automatic/recurrent subscription payment?

To activate the recurrent payment option, you have to make a first manual payment, so the payment platform remembers your payment data. After you click on Payment on your account, you have to choose the recurrent payment option, then complete the payment procedure. Beginning with the next invoice, the amount will be automatically deducted from your account on the due date.

How do I change the card details for the recurrent payment?

Bank cards expire, are lost, destroyed, so there is every chance you will need at some point to change the card for your subscription. For this to happen, you need to wait for a new invoice, then cancel the recurrent payment option in your account, then make a new manual payment by inserting the new card details.

How do I deactivate the recurrent payment?

If you activated a recurrent payment, i.e. you opted to have your card automatically charged on each invoice, you can deactivate this option straight from your account, on the desktop or mobile app version. Be careful, deactivating the recurrent payment means you will have to make a new manual payment to continue with your subscription. You cancelled a payment method, not the subscription itself.

What is a suspended subscription?

The subscription is suspended and may no longer be used if not paid on time. To use the 7card services again, you have to make the payment as soon as possible. The suspension is lifted when the payment is confirmed. The days when you couldn’t use your subscription due to late payment will not be recoverable.

How is a companion subscription different from an employee subscription?

The companion is a person who is not employed by a company that works with us, and who otherwise will not be able to get a subscription because we don’t work with individuals, remember? 🙂 They are enrolled by the employee and get the same services as the former. If, however, the employee withdraws from the program, the companion’s subscription will be also deactivated when the paid period expires. And no, you will not have to drag the companion with you, they can go to whatever activities or gyms they wish.

How do I enrol a companion with 7card?

With a 7card subscription, you can offer access to 7card to other two friends. When you open the 7card, you have to option of also bringing companions. Depending on the contract concluded with your employer, companions can be enrolled by one of the following methods: directly to HR or once with your registration, with the registration link that you access to open a 7card, by checking the option “I want to enrol a companion” and filling out the required data. If you already have a 7card, the companion can be enrolled directly from your account, on mobile or desktop, from the My Account tab. If this option is not available, it means they can be enrolled directly by your HR department.

How can the companion open an account?

In order to use the 7card, your companion has to download the 7card app. Immediately after you enrolled them in the program, they will be e-mailed the account details to be used as log-on data.

How is the companion invoiced?

The companion’s subscription will be invoiced directly to the registering employee (on the employee’s name) and on the same invoice as the main subscription. The payment obligation falls on the employee.

What happens if my companion fails to pay their invoice in due time?

The invoice for the companion is issued in your name, and the payment obligation is yours, not theirs. If the invoice becomes outstanding, all subscriptions in your account will be suspended until the outstanding amount is settled, and the days you couldn’t go to the gym will not be recoverable. Not that we want to seem tough, but we need you to meet the payment deadline so that we can successfully meet our commitment to you and our collaborators :).

If I withdraw from the program, will my companion be able to carry on?

We could not find a good reason for you to give up the subscription, but if you still want to do it, be aware your companion may not carry on after the paid period ends. Without you, there will be no one to accompany :(.

Where do I find the list of discount partners?

By default, the 7card website and app show you the list of gyms and sports activities, but you can change it by using the filtering option and selecting the discount partner list.

How can I benefit from discounts from affiliated partners?

To receive discounts, you have to show your card or app at the gym’s desk and you will receive the discount on the spot. There are no restrictions on the discounts to be received in one day/week/month/etc.

List of terms

Subscription = the service offered by 7card based on the contract with your employer → Active = subscription status which enables it to be used at the current time → Co-payment = an additional fee (besides the subscription price) which the 7card subscriber pays in order to access the desired activities at gyms → QR code = a code generated by the 7card mobile app, which has to be scanned at the gym’s desk to gain access to that gym → Gym device = a device owned by 7card, available at the gym’s desk, where the app-generated QR code or the card are scanned in order to confirm the subscription’s validity → Deactivated = subscription status which does not allow the service to be used at the current time → Registration form = a printed form found at the gym’s desk and which can be filled out by the subscriber (name, subscription series, date and signature) if the 7card IT system is non-operational → Companion = person enrolled into the program by another employee owning a 7card → Activation pending = subscription status which will enable it to be used at a future time, but not at the current time → Deactivation pending = subscription status which enables it to be used at the current time, but only until the end of the paid period, when the service will become non-operational → Program = refers to the services provided by 7card → Reactivation = process whereby an existing subscription will be usable at a certain time → Recurrence = describes the 7card subscription which is automatically renewed each month, until deactivated by the user = describes a payment setting whereby the subscription amount is automatically charged to the customer’s bank card, at the invoice due date → Settlement = the invoice issued in order to bring a recently enrolled companion to the same invoice date as the employee → Suspension = payment not made on the invoice due date, which suspends the subscription until a payment is confirmed → User = 7card subscriber

Unauthorized device

Your account may be accessed from a single device; if you have already logged-in on another phone, you should use that phone to gain access to gyms; if you want to change your phone that you use to go the gym, you have to email us at 7card@benefitseven.ro

Same day visit

You may only use your subscription once a day, i.e. one session a day, in one gym; this error may also be displayed if you scan the QR code for a longer time

Incorrect scan type

The authentication method used is incorrect; if you tried to scan your card, it means you have to use the 7card app to generate the QR code to gain access to the gym

Incorrect scan timestamp

The time on your phone is not the same as the 7card device’s time; to solve the error, your phone time should be set to Automatic