Impactul pozitiv al investiţiei în bunăstarea angajaţilor este mai evident ca niciodată.*

Cu Corporate Wellbeing Program aducem schimbări bune în comportamentul angajaţilor și rezultate măsurabile pentru companie

*conform studiilor derulate de Gympass

Când compania nu ia în serios starea de bine a angajaţilor, angajaţii se gândesc serios să plece.

85% din angajați sunt dispuși să rămână într-o companie, dacă aceasta s-a preocupat mai bine de starea lor de bine
75% din angajați iau în considerare plecarea dintr-o companie care nu s-a concentrat pe sănătatea și starea lor de bine
83% din angajații sunt de acord că sprijinul primit din partea companiei în menținerea stării de bine este la fel de important ca remunerația

Vezi răspunsurile a peste 2.000 de experți în HR și află cum să măsori și tu randamentul obținut în urma investiției în wellbeing-ul angajaților.

Cum definesc angajaţii starea de bine?

Lumea s-a schimbat. În ultimii ani, angajații au devenit din ce în ce mai conștienți de starea noastră de bine. Tendințele arată că nu mai vorbim doar despre fitness ca activitate pentru generarea fericirii, ci și despre starea generală de bine, care acum include: nutriția, sănătatea mintală (conștiență, emoții, meditație, etc.), susținerea obiceiurilor de viață sănătoase.

Iată cum definesc angajații români bunăstarea:
71% – să am sănătate mintală/ emoțională
65% – să mă simt sănătos
63% – să fac sport
62% – să mă simt bine fizic
61% – să mă simt iubit(ă)

Ce este Corporate Wellbeing Program?

Răspunzând acestor nevoi, așa cum sunt ele definite, 7card este singurul furnizor capabil să livreze companiilor nu doar un simplu abonament la sport, ci un program complet de corporate wellbeing pentru angajații companiilor care ne sunt clienți.
45% dintre companii pun wellbeingul angajaților printre priorități
doar 36% alocă anual un buget pentru inițiative în rândul angajaților, cu privire la starea de bine și sănătatea mintală
mai puțin de 10% au acțiuni sau măsuri concrete, principala cauză fiind lipsa resurselor și competențelor dedicate

Prin intermediul Corporate Wellbeing Plan, 7card adresează exact aceste provocări ale companiilor, preluând responsabilitatea identificării și implementării soluțiilor personalizate pentru nevoile angajaților și oferind companiilor sprijin eficient în crearea unui mediu de lucru sănătos și productiv.

Cum funcţionează?

Colaborăm îndeaproape cu compania și ne aliniem pentru a aduce oportunități educaționale și suport adaptat ce cresc angajamentul și promovează bunăstarea angajaților.
Prin analiza atentă a comportamentului angajaților și colaborarea strânsă cu echipele de resurse umane dezvoltăm strategii personalizate de implicare. Mai mult, Corporate Wellbeing Plan încorporează și completează inițiativele pe care le au deja companiile, acolo unde există.
Un aspect important de care depinde reușita programelor, 7card și compania conlucrând să genereze această implicare a angajaților. Ne concentrăm pe identificarea acelui punct de intersecție, acel “sweet spot”, prin care angajații sunt motivați să colaboreze și să se implice activ în programele de bunăstare corporativă.

Ce conţine Corporate Wellbeing Program?

Am conceput programul pentru a ne asigura că răspunde nevoilor și priorităților angajaților. Obiectivul nostru este să stimulăm schimbări comportamentale pozitive, inclusiv adoptarea noilor tehnologii.
1. Acțiuni de comunicare pe canalele preferate
Livrăm materiale de suport personalizate, videoclipuri și mesaje motivaționale scurte și concepem campanii sezoniere pentru motivare
2. Evenimente și educație personalizată
În funcție de subiect, ne conectăm cu angajații prin webinarii (înregistrate sau în direct), interacțiuni în grup sau sesiuni de Q&A live cu trainerii și specialiștii noștri,
3. Experiența cu aplicația 7card
În funcție de nevoia identificată, îi incurajăm pe anumite direcții și le oferim suport în alegerea educată din cele peste 40+ de activități din aplicație
4. Experiențe și oportunități de testare gratuită a serviciului 7 card
Angajații vor putea experimenta gratuit aplicațiile digitale timp de o lună și accesul în orice sală pentru o perioadă de 7 zile (două vizite)

Cum îţi susţinem angajaţii?

7card oferă angajaților acces flexibil la săli de sport, studiouri, clase, antrenori și aplicații de wellness – toate într-un singur beneficiu.

Serviciu cu acces la cele mai bune centre de activități de sport&relax

Cele mai cunoscute aplicații de wellbeing precum Zen sau Nootric

Posibilitate de adăugare a membrilor de familie ce se vor bucura de aceleași beneficii

Programe de informare, educare și susținere

Implică-te în starea de bine a echipei tale!

9 din 10 angajați care sunt implicați într-o activitate de cel puțin 2 ori pe săptămână sunt mai fericiți! 💕
Pentru a ne asigura că obținem cele mai bune rezultate, programul vine cu echipe de suport dedicate, resurse de comunicare și acces la instrumente de monitorizare și analiză. Ne ocupăm complet de configurare, lansare și măsurarea impactului programului.
Specialiști dedicați
Prin analizarea comportamentului angajaților și colaborarea cu echipele de resurse umane, livrăm strategii de implicare de top.
Strategii personalizate
Lansăm campanii lunare, webinarii și evenimente care rezonează cu angajații pentru a stimula adoptarea programului.
Suport eficient
În afara suportului pentru lansarea programului de wellbeing, furnizăm inițiative continue pentru a stimula implicarea continuă.
Hai să vedem împreună cum putem aplica programul pentru echipa ta!

Susţine cultura organizaţională a companiei

Asigură fericirea echipei tale cu suportul pentru sănătatea mintală, emoțională și fizică oferit de echipa de specialiști în wellbeing 7card.
Completează formularul, iar un coleg te va contacta curând.
Sunt de acord ca 7card by Gympass să folosească aceste informații pentru a mă contacta în legătură cu produse și servicii relevante.
Întrebări? Consultă politica de confidențialitate.

(1) Studiu intern realizat de Gympass cu clienți globali pentru a înțelege creșterea activității fizice a forței de muncă pe parcursul a 3 ani.
(2) Studiul intern Gympass, realizat în perioada, ianuarie 2019-mai 2022 prin chestionarea utilizatorilor din Brazilia cu mai mult de 5 check-in-uri/lună.
(3) Studiul intern realizat de Gympass cu clienți din SUA lansat după ianuarie 2019; utilizatorii considerați activi cu mai mult de 2 check-in-uri/lună.

Abonează-te la newsletter

Abonează-te

Newsletterul nostru săptămânal este sursa dumneavoastră de educație și inspirație pentru a vă ajuta să creați un program de wellness corporativ care contează cu adevărat.