Dacă nu ai găsit răspuns în Întrebări Frecvente sau Regulament, te ajută departamentul Relații Clienți!
Răspundem solicitărilor în ordinea primirii lor, astfel: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00. Durata de răspuns este de 3 zile lucrătoare. În zilele de sărbătoare legală, echipa 7card are și ea pauză.
Ne dorim ca lucrurile să meargă cât mai repede! Dacă ne-ai trimis deja o solicitare, îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil și te rugăm să ții cont că nu este nevoie să ne trimiți aceeași solicitare și pe alte canale de comunicare. Odată ce ne-ai scris întrebarea ta, îți vom răspunde negreșit.
Asistență chat
Chat-ul este disponibil în aplicația 7card. Asigură-te că ai notificările activate pentru aplicația 7card, ca să vezi când îți răspundem.Asistență e-mail
Scrie-ne mesajul tău în formularul din această pagină și vei primi răspunsul nostru pe e-mail.